سرمربی ریورپلاته: برگزاری فینال در مادرید مضحک است

سرمربی ریورپلاته: برگزاری فینال در مادرید مضحک است

سایت رسمی فوتبالی - مارسلو گالاردو، سرمربی ریورپلاته، تصمیم برگزاری دیدار برگشت فینال لیبرتادورس در مادرید را مضحک خواند.

به گزارش فوتبالی، این دیدار قرار است روز یکشنبه در سانتیاگو برنابئو برگزار شود. ریور هفته گذشته با انتشار بیانیه ای با برگزاری دیدار برگشت لیبرتادورس دور از آرژانتین مخالفت کرد. این بازی در ابتدا قرار بود در ورزشگاه ریورپلاته برگزار شود اما پس از حمله هواداران این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیورز به تعویق افتاد. در عین حال بوکاجونیورز معتقد است که ریورپلاته باید به دلیل رفتار هواداران خود بازنده این دیدار اعلام شود و تهدید کرده که در صورت عدم اعلام این تیم به عنوان قهرمان مسابقات، شکایتی را تقدیم به دادگاه عالی ورزش خواهد کرد. گالاردو درباره انجام بازی برگشت این رقابت ها در اسپانیا گفت: " آنها یک تصمیم گرفتند و به این توجه نکردند که این انتخاب چقدر مضحک است. چه انتظاری از من دارید؟ نمی توانم تمام آن چیزی که در حال حاضر به آن فکر می کنم و حس می کنم، بگویم. من این کار را انجام نخواهم داد چون ما نیاز داریم که روی بازی بعدی تمرکز کنیم و این در بهترین شرایط ممکن برای مسابقه آماده شویم تا بتوانیم با بهترین روش از هوادارانمان دفاع کنیم. ما تنها کسانی هستیم که می توانیم از هوادارانمان در زمین دفاع کنیم و هیچکس دیگر نمی تواند. "

گالاردو معتقد است که از فینال 2018 بعدها به عنوان یک رویداد کاملا شرم آور یاد خواهد شد. او اضافه کرد: " فینال لیبرتادورس 10 هزار کیلومتر دورتر از خانه برگزار خواهد شد. روزی به تمام این اتفاقات فکر خواهیم کرد و شاید از این فینال به عنوان یک رویداد شرم آور یاد کنیم. ما نمی توانیم کاری کنیم چون باید در این بازی به میدان برویم اما هواداران ما از ما دزدیده شدند. این فرصت از آنها گرفته شد. آنها هواداران ما را غارت کردند، فردا شاید این اتفاق برای تیمی دیگر رخ دهد. "

1070