رم 2-2 اینتر: توقف اسپالتی مقابل شاگردان سابق

رم 2-2 اینتر: توقف اسپالتی مقابل شاگردان سابق

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان لوچانو اسپالتی دو بار از حریف پیش افتادند اما در نهایت به کسب تنها یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه رضایت دادند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بود اما این رمی ها بودند که اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه 14 ایجاد کردند. روی یک حرکت خوب تیمی بود که فلورنزی صاحب موقعیت شد اما ضربه او را سمیر هاندانوویچ با یک واکنش خوب دفع کرد.

چند دقیقه بعد نوبت اینتری ها بود که تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما ضربه سر ایوان پریشیچ، روی ارسال خوب دی آمبروسیو، از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 26، رمی ها در یک قدمی زدن گل برتری قرار گرفتند اما این بار ضربه فلورنزی به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.

پس از آن اینتری ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 30 صاحب یک موقعیت خوب شدند اما ایکاردی هم نتوانست از این فرصت استفاده کند.

برتری اینتر ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 37، سرانجام قفل دروازه رم باز شد. روی یک حمله سریع و ارسال دی آمبروسیو از سمت راست، این کیتا بالده بود که با یک ضربه محکم از داخل محوطه شش قدم، دروازه جالوروسی را باز کرد.

رمی ها می توانستند خیلی زود کار را به تساوی بکشند اما واکنش عالی هاندانوویچ روی ضربه آزاد کولاروف، دروازه اینتر را بسته نگه داشت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اینتر بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که روی اشتباه ژسوس، مائورو ایکاردی گل دوم را برای نرآتزوری به ثمر برساند اما حضور به موقع سانتون، مانع از باز شدن دروازه رم شد.

در مقابل، تیم میزبان یک دقیقه بعد، توسط چنگیز اوندر به گل تساوی رسید. ستاره ترک تبار جالوروسی که در میانه زمین صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی، دروازه هاندانوویچ را باز کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل های بعدی بودند تا اینکه در دقیقه 66، اینتر بار دیگر پیش افتاد. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه رم بود که ارسال بروزوویچ را ایکاردی با یک ضربه سر تماشایی، تبدیل به گل کرد.

رمی ها که نتیجه را از دست رفته می دیدند، بار دیگر پیش کشیدند و در دقیقه 71، صاحب یک ضربه پنالتی شدند. روی یک ارسال به محوطه جریمه اینتر، با ضربه سر اشکرینیار، توپ به دست بروزوویچ برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

الکساندر کولاروف پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تلاش هاندانوویچ، توانست حساب کار را 2-2 کند.

رمی ها می توانستند خیلی زود به گل سوم برسند اما چنگیز اوندر نتوانست از موقعیت خوبی که جاستین کلایورت ایجاد کرده بود، به خوبی استفاده کند.

در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت های خوبی برای زدن گل برتری داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.