والورده: مصدومیت مسی جدی نیست

والورده: مصدومیت مسی جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در دو بازی قبلی خود در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده بود(شکست از بتیس و تساوی برابر اتلتیکو)، امشب توانست سه امتیاز با ارزش بازی با ویارئال را کسب کند. بارسا در این بازی، دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول خوب و نیمه دوم دور از انتظار.

والورده در مورد دلیل افت بارسا در نیمه دوم گفت:

« نیمه اول حاکم مطلق زمین بودیم. به غیر از ضربه ای که موره نو(مهاجم ویارئال) به تیر زد، تمام موقعیت ها از جانب ما بود و با گل پیکه پاداش مان را گرفتیم. در نیمه دوم اما خیلی سریع توپ ها را از دست می دادیم و زمانی که توپ در اختیارتان نباشد، بازی را به حریف خواهید داد. به همین دلیل سختی زیادی برای کسب سه امتیاز متحمل شدیم.»

مصدومیت مسی در پایان بازی:« مسی مثل همیشه فوق العاده بود. بازی پربرخوردی را شاهد بودیم و بارها روی مسی خطا شد. طبیعی بود که او در انتها کمی دچار مشکل شود ولی چیز خاصی نیست و قطعا فردا بدون مشکل در تمرین خواهد بود.»

افت کوتینیو:« او اخیرا مصدوم بود و هنوز به بهترین فرم خود برنگشته اما این اتفاق به زودی خواهد افتاد و به این مساله خوشبینم. کوتینیو برابر اینتر یکی از بهترین ها بود و معتقدم نباید به او فشار وارد کنیم چرا که احتمال مصدومیت مجدد برایش وجود دارد. واضح است که انتظارات از کوتینیو بالاست ولی نگران او نیستم.»

درخشش دمبله:« بدون شک یکی از بهترین ها زمین بود. عثمان کیفیت بالایی دارد. دریبل می زند، سرعت بالایی دارد و استارت های انفجاری و شم گلزنی از او یک بازیکن متمایز ساخته است. مهم تر از همه اینکه او بازیکنی شجاع است و امیدوارم به همین روند در بازی های بعدی ادامه دهد. در انتهای بازی کاملا خسته شده بود چرا که در 90 دقیقه بی نهایت دوید.»

گلزنی آلنیا:« این گل پاداشی برای آلنیا بود. او در مسیر پیشرفت قرار دارد و توانسته خودش را از تیم دوم به اول برساند. ورود او به زمین باعث تزریق انرژی به کل تیم شد و گلی که زد، خیال مان را از بابت پیروزی راحت کرد.»