آلگری: رونالدو باید تمام پنالتی های یووه را به گل تبدیل کند تا کاری که در رئال مادرید با ما کرد، ببخشیم!

آلگری: رونالدو باید تمام پنالتی های یووه را به گل تبدیل کند تا کاری که در رئال مادرید با ما کرد، ببخشیم!

سایت رسمی فوتبالی - مکس آلگری پس از پیروزی 3 - 0 تیمش برابر فیورنتینا به شوخی مدعی شد که رونالدو باید تمامی پنالتی ها یوونتوس را تبدیل به گل کند تا بابت کاری که فصل گذشته در لیگ قهرمانان با رئال مادرید با این تیم کرد، بخشیده شود.

به گزارش فوتبالی، پنالتی دقیقه 98 رئال مادرید برابر یوونتوس در یک چهارم نهایی فصل گذشته که رونالدو آن را تبدیل به گل کرد، بسیار جنجالی شد. این فوق ستاره پرتغالی از زمان پیوستن به یوونتوس موفق شده در 18 بازی 11 گل به ثمر برساند. آلگری پس از بازی با شوخی اعلام کرد که برای بخشیده شدن آن ضربه پنالتی دیرهنگام که باعث حذف یووه شد، رونالدو باید تمامی پنالتی های خود در تیم جدیدش را وارد دروازه حریفان کند. او در کنفرانس خبری گفت: " رونالدو پنالتی ها را می زند. پس از گل کردن آن پنالتی مقابل ما در دقیقه 98 و با سرعت 139 کیلومتر بر ساعت، آیا باید اجازه دهم کس دیگری این کار را انجام دهد؟ او باید کاری کند تا بخشیده شود. او باید همیشه پشت ضربات پنالتی قرار بگیرد و آنها را تبدیل به گل کند... همیشه. " 

یووه حالا و پس از کسب سیزدهمین پیروزی خود با 11 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد. آلگری درباره بازی برابر فیورنتینا گفت: " این بازی آسان نبود. فضا پر از هیجان بود و تمام شهر در انتظار این مسابقه بودند. از بازیکنان خواستم منسجم بمانند و پس از مدتی ما چندان خوب بازی نمی کردیم و به آنها اجازه دادیم که 10 دقیقه متوالی مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند. گل دوم به ما کمک کرد که تنش را کاهش دهیم و بازی را در دست بگیریم. ما شانس های بیشتری داشتیم و می توانستیم زودتر با 2 گل جلو بیفتیم. "

1070