کارواخال: ایسکو محبوب ترین بازیکن رختکن است

کارواخال: ایسکو محبوب ترین بازیکن رختکن است

سایت رسمی فوتبالی - دنی کارواخال پس از پیروزی 2 - 0 رئال مادرید برابر والنسیا و حضور ایسکو در زمین پس از شایعات بسیار، از هم تیمی خود حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر والنسیا دنی کارواخال بود. ترکیب جوان و غیرمعمولی که سولاری به زمین فرستاد، توانست پیروزی را برای رئال مادرید به ارمغان بیاورد و این در حالی بود که ایسکو که در بازی برابر رم از فهرست رئال خط خورده بوده نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد. کارواخال پس از بازی به خبرنگاران گفت: " فلسفه باشگاه این است که بازیکنان جوان را به خدمت بگیرد و همه آنها در این جا آماده بازی هستند. میخوام به یورنته برای بازی خوبی که انجام داد، تبریک بگویم. او بسیار در رختکن محبوب است. درست مانند ایسکو و البته ایسکو محبوب ترین بازیکن رختکن رئال مادرید است. "

رئال مادرید نمایش خوبی در نیمه اول از خود نشان داد اما در نیمه دوم کمی افت کرد و والنسیا بازی را در اختیار گرفت. کارواخال در این باره اظهار داشت: " ما دو بازی پیاپی انجام دادیم و می شد خستگی را حس کرد. نیمه اول بهترین 45 دقیقه ای بود که در این فصل بازی کردیم. آنها شانس کمی داشتند و پس از دریافت گل فضاها را رها کردند. بدون هواداران پیروزی در این بازی ها دشوار بود. "

1070