شورله و جدایی از چلسی، به خاطر یک تکه مرغ

شورله و جدایی از چلسی، به خاطر یک تکه مرغ

به گزارش "ورزش سه"، آندره شورله که این روزها به عنوان بازیکن قرضی درخط حمله‌ی فولهام بازی می‌کند، گوشت مرغ را علت پایان یافتن دوران حضورش در چلسی اعلام کرد و گفت هنوز که هنوز است مرغ نمی‌خورد و حتی تقریباً گیاهخوار شده است.

شورله گفت خوردن خوراک مرغ فاسد در جریان یکی از سفرهای خارجی با تیم ملی آلمان بوده که به اولین دوره‌ی حضور او در انگلیس پایان داده است. شورله سه ماه بعد از درخشش در جام جهانی 2014 زمانی که با تیم ملی آلمان برای حضور در یک بازی ملی به سفر می‌رود احساس مسمومیت می‌کند. شورله در این باره گفت:" به خاطر یک تکه مرغ مسموم شدم. از آن روز تا حالا دیگر هرگز لب به مرغ نزده‌ام. فقط من مسموم شدم. ما با مانشافت برای بازی با لهستان به آن کشور رفته بودیم. همینطور که می‌بینید من لاغراندام هستم. تصورش را بکنید که بعد از آن مسمومیت چهار پنج کیلو لاغرتر شدم و مدت زیادی طول کشید تا دوباره قدرتم را بدست بیاورم".

شورله دو سال در ترکیب چلسی بازیهای خوبی را به نمایش گذاشت تا اینکه در سال 2015 از این تیم انگلیسی جدا شد و به آلمان بازگشت تا به ولفسبورگ بپیوندد.

شورله در ادامه‌ی صحبتهایش گفت:" بعد از آن واقعاً بیمار شده بودم و نمی‌توانستم از تخت پایین بیایم. در نهایت معلوم شد که سالمونلا گرفته‌ام".

شورله بعد از اینکه  فصل اول حضورش در چلسی را بسیار موفق پشت سر گذاشت در فصل دوم با حضور ادن هازارد و ویلیان دیگر چندان مورد توجه نبود. او در این باره گفت:" من آمار خیلی خوبی داشتم، گلهای مهمی می‌زدم و سرمربی تیم هم به من اعتماد داشت. ولی در سال دوم ناگهان اوضاع برایم خیلی سخت شد. علاوه بر همه‌ی اینها به سالمونلا هم مبتلا شده بودم. بیماری خیلی ضعیفم کرده بود و برای همین دیگر هرگز نتوانستم در چلسی خودم را ثابت کنم. آنجا بود که فرصت بازگشت به آلمان را پیدا کردم و مسئولین چلسی اجازه دادند به آلمان برگردم".