کارواخال: باید به یورنته تبریک گفت

کارواخال: باید به یورنته تبریک گفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال هفته گذشته در زمین ایبار با سه گل مغلوب شده بود و فرصت نزدیک شدن به صدر را از دست داد اما امشب با ارائه یک بازی برتر توانست با دو گل بر حریف قدر خود غلبه کند.

دنی کارواخال یکی از ستاره های رئال در این بازی بود. روی سانتر او بود که واس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و روی گل دوم نیز نقش مستقیم داشت.

او در پایان بازی گفت:

« پس از بازی با رم، بازی امشب فشار زیادی به ما وارد کرد و به همین دلیل در نیمه دوم کمی خسته شدیم و افت ما به همین دلیل بود. نیمه اول بازی امشب، بهترین نیمه اول فصل مان بود. فرصت های خوبی را خلق کردیم و تنها در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم.»

کارواخال ادامه داد:« باید از هواداران تشکر کنم چرا که بدون تشویق های شان نمی توانستیم این پیروزی خوب را به دست بیاوریم. در این فصل چندان خوب کار نکرده ایم ولی امروز هواداران حمایت فوق العاده ای از ما داشتند.»

یورنته و ایسکو:« فلسفه باشگاه استفاده و جذب ستاره های جوان است. یورنته یکی از آنهاست و باید به او به خاطر بازی خوبش تبریک گفت. مارکوس برابر رم هم عالی کار کرده بود. او و ایسکو بازیکنان محبوب و دوست داشتنی رختکن هستند. البته ایسکو محبوب ترین است.»