بحران مصدومیت دررختکن بارسا؛ والورده فقط 15 بازیکن دارد

بحران مصدومیت دررختکن بارسا؛ والورده فقط 15 بازیکن دارد

سایت رسمی فوتبالی- بارسلونا روز یکشنبه باید از سری رقابت های لالیگا به مصاف ویارئال برود و این در حالی است که ارنستو والورده سرمربی بارسا تنها 15 بازیکن تیمش را آماده و سالم در اختیار دارد. همین باعث شده تا سرمربی اسپانیایی بارسا برای تکمیل رختکن تیمش به سراغ بازیکنانی که دقایق کمتری برای تیم بازی کرده اند و حتی بازیکنان تیم پایه ای برود.

بحران مصدومیت بازیکنان این روزها درنوکمپ فراگیر شده و در شرایطی که انتظار می رفت تعدادی از مصدومان تیم کاتالان قبل از مصاف با ویارئال به روزهای اوج بازگردند، گویا این اتفاق نیفتاده است و در پایان جلسه تمرینی عصر شنبه بارسا مشخص شد که آنها قادر به همراهی  تیم در بازی یکشنبه نیستند. فرمالن و آرتور هنوز چراغ سبز پزشکان را دریافت نکرده اند و در نتیجه بازی را از روی سکوها دنبال خواهند کرد.

از همین رو ارنستو والورده برای مصاف با ویارئال، نام 15 بازیکن تیم اصلی را در لیست بازیکنان فراخوانده قرارداده و سه بازیکن هم از تیم پایه ای به اردوی تیم دعوت کرده است.

لیست والورده برای این بازی بدین ترتیب است: مارک آندره ترشتگن، نلسون سمدو، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنیس سوارز، فیلیپه کوتینیو، لیونل مسی، عثمان دمبله، مالکوم، کلمنت لنگله، جوردی آلبا، منیر، آرتورو ویدال، کارلس آلنیا ، خوان میراندا، اینیاکی پنیا و چومی

6363