گتوزو: میلان می توانست رونالدو را بخرد؛ هم از سسک خوشم می آید و هم مودریچ و کانته

گتوزو: میلان می توانست رونالدو را بخرد؛ هم از سسک خوشم می آید و هم مودریچ و کانته

سایت رسمی فوتبالی- جنارو گتوزو سرمربی جوان باشگاه میلان امروز در کنفرانس خبری اش حضور یافت و در مورد اخباری که در روزهای اخیر در مورد شانس میلان برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو در بازار تابستانی گذشته به گوش می رسد، اظهارنظر کرد.

گتوزو در این رابطه گفت:« اگر میرابلی، چنین چیزی گفته، بی تردید من هم در جریان بودم. ما این شانس را داشتیم تا کریستیانو را به خدمت بگیریم. این خبر درست است. ولی بعد از آن اتفاقات زیادی رخ داد. اما من هم آنچه که میرابلی گفته را تائید می کنم.»

در هفته های اخیر صحبت های زیادی در مورد خریدهای باشگاه روسونری در بازار نقل و انتقالات به گوش می رسد. حالا گتوزو در مورد این نامها اظهارنظر کرده و گفته:« من از سسک فابرگاس خوشم می آید؛ ولی از مودریچ و کانته و تمام ستاره های بزرگ دنیای فوتبال هم خوشم می آید. این سوالاتی است که باید از لئوناردو و مالدینی بپرسید. نام های زیادی به گوش می رسند ولی من نمی توانم به سوالاتی در این رابطه پاسخ بدهم. من از سسک فابرگاس خوشم می آید؛ اما در حال حاضر هیچ بحث خاصی مطرح نیست.»


اخیرا ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر ورزشی سابق باشگاه میلان در گفتگو با اسپورت ایتالیا گفته بود که مذاکراتی با ژرژ مندس مدیربرنامه های کریستیانو رونالدو در راستای انتقال این ستاره پرتغالی به رختکن روسونری داشته. او دراین رابطه گفته بود:« همه چیز آماده بود ولی بحثهای داخلی باشگاه مانع از نهایی شدن این انتقال شد.»

6363