ایکاردی: حتی برای پیوستن به رئال مادرید نیز حاضر نیستم اینتر را ترک کنم

ایکاردی: حتی برای پیوستن به رئال مادرید نیز حاضر نیستم اینتر را ترک کنم

سایت رسمی فوتبالی - مائورو ایکاردی مدعی شد که هدفش در زندگی گلزنی است و با وجود پیشنهاداتی از سوی یوونتوس حاضر نیست حتی برای پیوستن به رئال مادرید اینتر را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی آرژانتین در گفتگو با روزنامه کوریره دلو اسپرت اظهار داشت: " یک مهاجم باید گلزنی کند. فکر نمی کنم تنها گلزنی چیز بدی باشد چرا که در این ورزش این گل ها هستند که به حساب می آیند. صحبت های زیادی درباره همکاری یا عدم همکاری من در کار تیمی به گوش می رسد اما انتقادات برای من مهم نیستند. من تنها یک راه برای کمک به هم تیمی هایم می شناسم و آن این است که توپ را وارد دروازه کنم. من از کودکی برای گلزنی زندگی می کردم. این توانایی من است و حس می کنم که باید انجامش دهم. گلزنی هدف من در زندگی است. از زمانی که در سمپدوریا بودم بیش از 100 گل به ثمر رساندم اما هنوز همان بازیکن هستم. "

ایکاردی درباره پیشنهاد یوونتوس و رئال مادرید نیز گفت: " چیزهایی شنیدم. اما باید بدانید که در بعضی موارد من آخرین نفری هستم که مطلع می شوم چون تنها علاقه من انجام درست کارم است. باید از همسر و مدیر برنامه هایم، وندا، و مدیر اینتر سوال کنید. فوتبال کاری است که من رویایش را داشتم. وندا می داند چه کار می کند. او می داند چطور در تلویزیون باشد، خبرنگارها را می شناسد. او باهوش است و من کاملا به او اطمینان دارم. او همچنین به خوبی من را می شناسند. فکر می کنم زمان درستی برای صحبت درباره رئال مادرید نباشد. جدای از این من اینجا خوشحال هستم. تمدید قرارداد در راه است. زمان زیادی باقی مانده است. آیا هرگز در آستانه جدایی بودم؟ باید از باشگاه بپرسید. من همیشه اهدافم را روشن کردم. اول صعود به لیگ قهرمانان با اینتر که انجام شد و سپس قهرمانی در یکی از رقابت ها با اینتر. "

1070