حمایت رومینیگه و هوینس از نیکو کواچ

حمایت رومینیگه و هوینس از نیکو کواچ

سایت رسمی فوتبالی - کارل هاینس رومینیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، و اولی هوینس، مدیرعامل این تیم، حمایت خود را از نیکو کواچ برای تغییر شرایط بایرن اعلام کردند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ فصل گذشته با هدایت یوپ هاینکس با 21 امتیاز اختلاف قهرمان بوندس لیگا شد و در لیگ قهرمانان نیز در یک دیدار نزدیک در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مغلوب رئال مادرید شد اما حالا با 9 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند صدرنشین در رده پنجم قرار گرفته است. نیکو کواچ، سرمربی 47 ساله این تیم، که پس از شکست دادن قهرمان آلمان در فینال جام حذفی این کشور با اینتراخت فرانکفورت به این تیم پیوست، حالا بیش از قبل جایگاه خود را متزلزل می بیند. کواچ روز جمعه در کنفرانس خبری گفت که برای کسب موفقیت خود را تحت شدیدترین فشارها قرار داده است. با این حال رومینیگه در جلسه سالانه عمومی بایرن مونیخ حمایت خود از این بازیکن را اعلام کرد. او اظهار داشت: " من او را به عنوان یک انسان دوست دارم. امیدواریم او بتواند تیم را به روند موفقیت بازگرداند و آرزوی ما حضور کواچ به عنوان سرمربی تیم برای مدتی طولانی است. می دانم که کواچ در حال مبارزه است و آماده است تا مواردی را تغییر دهد. از این موضوع راضی هستیم و فکر می کنم در آغاز راه هستیم. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و تسلیم شدند هیچ جایی در میان دایره لغات ما ندارند. "

هوینس نیز با حمایت از مربی تیم خود گفت: " ما مربی بسیار خوب و متعهدی داریم که شایسته فرصت است و باید با تمام وجود از او حمایت کنیم. "

1070