تلاش چلسی برای جذب پولیسیک

تلاش چلسی برای جذب پولیسیک

سایت رسمی فوتبالی - کریستین پولیسیک یکی از اهداف اصلی چلسی در بازار نقل و انتقالات است اما آنها سعی دارند تا با مذاکره با دورتموند قیمت 70 میلیون پوندی این بازیکن را کاهش دهند. 

به گزارش فوتبالی، آبی پوشان لندنی انتظار دارند که سایر رقبای اروپایی مانند پاری سن ژرمن نیز خواهان جذب این بازیکن باشند. لیورپول نیز علیرغم رد شدن پیشنهاد 11 میلیون پوندی خود در سال 2016 همچنین در فکر جذب این بازیکن 20 ساله تیم ملی آمریکاست. چلسی به خوبی می داند که ادامه حضور هازارد در این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد و قرارداد این بازیکن درست همزمان با به پایان رسیدن قرارداد پولیسیک با دورتموند، به پایان می رسد. چلسی و دورتموند هر دو در تلاش هستند تا قرارداد ستاره های خود را تمدید کنند اما هیچ کدام به بازیکنان خود اجازه نخواهند داد تا در پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه از تیم هایشان جدا شوند. چلسی  با مشکلاتی دیگری نیز مواجه است چرا که ادامه حضور هادسون اودوی در این تیم مشخص نیست و ویلیان و پدرو هر دو بالاتر از 30 سال سن دارند. عثمان دمبله از بارسا و نبیل فکیر لیون دیگر گزینه های چلسی هستند که می تواند در تابستان 2019 بیش از یک وینگر را به خدمت بگیرد. 

پولیسیک که جوانترین بازیکن از دهه 1990 است که بازوبند کاپیتانی تیم ملی آمریکا را بر بازو بسته است، تا به حال 100 بازی برای دورتموند انجام داده و 15 گل به ثمر رسانده و 24 پاس گل ارسال کرده است. دورتموند این فصل علیرغم مصدومیت این بازیکن آمار موفقی داشته و هنوز در بوندس لیگا هیچ دیداری را واگذار نکرده است. آنها از مجموع 12 بازی برگزار شده در این فصل 9 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند.

1070