شیعی: باید دلیل عدم نتیجه‌گیری را ریشه‌یابی کنیم/ سال گذشته هم تجربه این شرایط را داشتیم

شیعی: باید دلیل عدم نتیجه‌گیری را ریشه‌یابی کنیم/ سال گذشته هم تجربه این شرایط را داشتیم

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پیکان، گفت: از نتایج اخیر نگران نیستیم اما باید دلیل عدم نتیجه‌گیری را ریشه یابی کنیم. 

به گزارش فوتبالی، محمد شیعی در برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در رابطه با نتایج نه چندان خوب پیکان در ۵ هفته گذشته عنوان کرد: با توجه به کادر فنی بازیکنان و امکانات سخت افزاری که داریم، انتظار ما ارائه بازی‌های خوب است. در ۵ بازی گذشته شرایط فوتبالی و فنی دست به دست هم داده که نتیجه لازم را نگیریم. قرار است جلسه‌ای با اعضای هیأت مدیره و کادر فنی داشته باشیم تا این مشکل را ریشه‌یابی کنیم. سال گذشته تجربه پشت سر گذاشتن ۸ هفته بدون پیروزی را در کارنامه داشتیم و با خویشتن‌داری این مشکل را ریشه‌یابی کردیم. امسال هم همین شرایط را داریم، نگران نیستیم اما باید چاره‌جویی کنیم.

وی افزود: کادر فنی اعتقاد دارد باید مشکلات را حل کنیم. ما دفاع‌مان در دو فصل گذشته خوب بود اما در پنج شش هفته گذشته اشتباهات زیادی دارد. یکی از مسائل دیگر عدم تمرکز تیم است. ما باید روی فوتبال تمرکز و خودمان را تقویت کنیم. چهار پنج باخت کار را سخت می‌کند، ما قابلیت بالایی داریم و کادر فنی در حال پیگیری است تا هرچه زودتر تیم به شرایط خوب خود باز گردد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در رابطه با اینکه آیا قرار است تیم را تقویت کند، تصریح کرد: هنوز درخواست تقویت تیم ارائه نشده و به برنامه نداده‌اند. ما آنالیز جدی می‌کنیم و رفتارهای ما احساسی نخواهد بود.

شیعی در رابطه با اینکه آیا مسائل داوری روی عملکرد تیمشان تأثیر گذاشته است، اظهار داشت: اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها اتفاق می‌افتد، ما هم در چند مسابقه از اشتباهات داوری متضرر شدیم ولی اینکه بخواهیم اصل مشکلاتمان را به داوری ربط دهیم، این طور نیست. اشکال در خودمان است و باید آن را رفع کنیم.

وی در مورد بحث قانون منع به کارگیری بازنشستگان و اینکه آیا قرار است به همین خاطر مجمع فوق‌العاده در فدراسیون تشکیل شود، عنوان کرد: آخرین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون برگزار شد و در مورد ماده ۶۰ و بحث مهدی تاج و همچنین موضوع یک سوم حضور اعضای هیأت رئیسه و دریافت یک سوم حقوق مطرح شد. بحث جدیدی نبود، همچنین قبل از مطرح شدن بحث قانون منع به کارگیری بازنشستگان صحبت از برگزاری یک مجمع عمومی در آذر ماه مطرح بود که دیگر نمی‌دانم آیا این جلسه برگزار می‌شود یا نه.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد وضعیت تیم والیبال آقایان و بانوان پیکان گفت: والیبال آقایان ما با جوانان رشیدی که دارد نتایج خوبی می‌گیرد. تیم بانوان ما هم با حضور تیم‌های قدرتمند ذوب‌آهن و نامینو با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. آنها با وجود مشکلاتی که دارند بازی‌های خوبی