کاگاوا: در حال یادگیری اسپانیایی هستم؛ می خواهم دراسپانیا بازی کنم و پل بین ژاپن و اسپانیا شوم

کاگاوا: در حال یادگیری اسپانیایی هستم؛ می خواهم دراسپانیا بازی کنم و پل بین ژاپن و اسپانیا شوم

سایت رسمی فوتبالی- شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی باشگاه بوروسیا دورتموند چالش مشخصی را برای خودش تعیین کرده: بازی در لیگ فوتبال اسپانیا.

او در رقابت های این فصل به ندرت توسط لوسین فاوره، سرمربی دورتموند مورد استفاده قرار می گیرد وتا به اینجای فصل تنها 204 دقیقه در تمامی تورنمنتها برای تیمش به میدان رفته و آخرین دیدارش برای دورتموند در تیم پایه ای دورتموندبود تا بتواند بعد ازرهایی از بند مصدومیت به ریتم ایده آلش بازگردد. این روزها در آلمان او را در مسیر انتقال به سویا می بینند؛ چرا که باشگاه سویا بارها برای جذب او ابراز تمایل کرده بودند.

حالا شینجی کاگاوا در گفتگو با نیکان سپورتس اعلام کرده که شیفته فوتبال اسپانیاست و هدفش این است که قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال دراسپانیا فوتبالش را دنبال کند. کاگاوای 29 ساله در این رابطه گفته:« در دو سال اخیر به این فکر کرده ام که باید به فوتبال اسپانیا بروم. نمی توانم بدون بازی کردن در لالیگا، از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و واقعا دوست دارم به این هدف برسم.»



کاگاوا برای محقق کردن رویایش، گامهای ابتدایی را هم برداشته تا در صورت انتقال به فوتبال اسپانیا بتواند هرچه سریعتر با زندگی دراین کشور تطبیق یابد.خود او در این باره گفته:« در حال یادگیری زبان اسپانیایی هستم. بازی کردن در لالیگا چالش بزرگی برای من است.»

این بازیکن ژاپنی از زمان کودکی بازیهای لیگ اسپانیا را دنبال می کند و دوست دارد تا بتواند رویایش را محقق کند:« اولین باری که یک فوتبال خارجی را تماشا کردم، یکی از بازیهای لالیگا بود. آن زمان ریوالدو در بارسلونا بازی می کرد و من هم در تیمی درژاپن که بارسلونا نام داشت توپ می زدم. اسپانیا کشوری الهام بخش برای من است و فکر می کنم که به خاطر سبک فوتبالی ام راحت می توانم در فوتبال اسپانیا جا بیفتم. نمی خواهم فرصت محقق کردن رویای دوران کودکی ام را از دست بدهم و می خواهم در لالیگا به موفقیت برسم تا بتوانم در نقش یک پل باشم تا نسل بعدی فوتبالیستهای ژاپنی هم بتوانند به فوتبال اسپانیا بیایند. من اخیرا خیلی به این موضوع فکر کرده ام.»

6363