بابانوئل، میهمان خانه جورجینا و فرزندان کریس رونالدو

بابانوئل، میهمان خانه جورجینا و فرزندان کریس رونالدو

سایت رسمی فوتبالی- با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2018 در کشورهای اروپایی همه تدریجا خود  را برای جشن سال نوی میلادی و استقبال از بابانوئل آماده می کنند و فوتبالیست ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

جورجینا رودریگس نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو تصاویری از دکوراسیون ویژه خانه شان برای استقبال از سال نوی میلادی را منتشر کرده است. در این تصویر، می بینیم که یک بابانوئل بزرگ برروی یک صندلی مجلل نشسته و چهار فرزند کریس رونالدو و جورجینا هم درکنار او عکسی را به یادگار گرفته اند. جورجینا در شرح این عکس نوشته:« دیروز با خرید دکوراسیون وتجهیزات مربوط به سال نو برای خانه جدیدمان در تورین حسابی خوش گذراندیم. به ما خیلی خوش گذشت. چه دوره زیبایی، دورهم جمع شدن خانوادگی، گرما، عشق و محبت. هرگز نباید کسانی که واقعا به اینها نیاز دارند را فراموش کنیم. کریستیانو چه رضایتی بهتر از این.»


در این عکس آلانا مارتینا و اووا، دو دختر کوچک خانه کریس و جورجینا برروی پاهای عروسک بابانوئل نشسته اند و دو پسر خانه، یعنی کریستیانو جونیور و متئو روی زمین قرار گرفته اند. کریستیانو جونیور پیراهن یوونتوس را به تن دارد و جورجینا هم در پایین صندلی روی زمین نشسته است.

6363