وقتی مسی، نیمار و پویول، رونالدینیو شدند

وقتی مسی، نیمار و پویول، رونالدینیو شدند

سایت رسمی فوتبالی- بی هیچ تردیدی می توان از رونالدینیو به عنوان یکی از برترین بازیکنان دنیای فوتبال نام برد. او به ویژه زمانی که در بارسلونا بازی می کرد، یک ستاره بی چون و چرا بود و در طول عمر فوتبالی اش رد پایش را در تاریخ این ورزش پرطرفدار به جای گذاشت و به همین خاطر فراموش کردن او و خاطرات فوتبالی اش امری غیرممکن خواهد بود.

اما حالا هرکسی می تواند تبدیل به رونالدینیو شود. این امکان به لطف یکی از فیلترهای اینستاگرام که در بخش استوری ها قرار دارد برای همه فراهم شده است و همین باعث شده تا برخی از فوتبالیست ها و هم تیمی های سابق رونالدینیو با بهره گیری از این فیلتر، خودشان را تبدیل به رونالدینیو کنند.

یکی از ویژگی های بارز رونالدینیو، کنترل توپ حیرت آورش بود و حالا اینستاگرام در یکی از فیلترهایش، یکی از ژستهای معروف رونالدینیو را شبیه سازی کرده. این فیلتر در حقیقت به کنترل توپ رونالدینیو با سرش اشاره دارد و این نمایشی بود که ستاره برزیلی در طول دوران حضورش در بارسا بارها به نمایش گذاشت و تصویری از او که در مراسم معارفه اش در باشگاه کاتالان با سرش توپ را کنترل کرده بود هرگز فراموش نخواهد شد. 


انتشار این فیلتر در اینستاگرام با استقبال فراوانی از سوی کاربران مواجه شده و تعدادی از فوتبالیستها و به ویژه دوستان و هم تیمی های سابق رونالدینیو در دنیای فوتبال با استفاده از این فیلتر تصاویری را در استورهای اینستاگرامشان منتشر کرده اند. از جمله این بازیکنان می توان به کارلس پویول، ادمیلسون، دنیلسون، ریوالدو، دانی آلوس، نیمار و دوست صمیمی و قدیمی رونالدینیو، یعنی لیونل مسی اشاره کرد. 

6363