مارادونا: برای تماشای فینال باید با خانواده ام تا مادرید بروم؟ می دانید هزینه اش چقدر است؟

مارادونا: برای تماشای فینال باید با خانواده ام تا مادرید بروم؟ می دانید هزینه اش چقدر است؟

سایت رسمی فوتبالی- عصر روز پنجشنبه بود که مسئولان کونمبول تصمیم گرفتند تا شهر مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به عنوان میزبان بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس معرفی کنند. دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین بعد از اطلاع از این تصمیم حسابی از کوره دررفت.

مارادونا در ابتدا به تندی از ریورپلاته و هوادارانش انتقاد کرد و گفت:« من حسابی عصبانی هستم.  من به بازیکنان و سرمربی ریور گفته ام که برایشان احترام زیادی قائلم ولی این شرایط اصلا شرایط دلنشینی نیست. چون فردا وقتی ریور بخواهد بار دیگر مقابل بوکا قرار بگیرد... سرمربی ریور چه خواهد کرد؟ بازیکنان ریور چطور می خواهند وارد زمین شوند؟ اگر جمعه آن هفته که گاز فلفل به اتوبوس بوکایی ها پرتاب شد، بازی برگزار می شد و ریور با آن شرایط به قهرمانی می رسید چه؟ آن موقع آنها حکم قهرمان را برای هواداران ریور داشتند ولی برای ما کسانی که فوتبال را دوست داریم...»


اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه بوکاجونیورز در ادامه صحبت هایش که در رادیو لارد پخش شد ادامه داد:« حالا برای رئیس کونمبول هم پیغامی دارم. من اگر بخواهم بازی بوکاجونیورز- ریور پلاته را با خانواده ام نگاه کنم، باید آنها را به مادرید ببرم؟ خب چرا؟ چرا؟ می دانی هزینه اش چقدر است؟ خب لعنتی حرامز**ه، امنیت را برقرار کن و بازی را در خانه ولز سارزفیلد برگزار کن. این آسیب بزرگی برای فوتبال است. آنها توانایی برعهده داشتن این مسئولیت را ندارند. مسخره است که دومینگس می خواهد از فوتبال دنیا صحبت کند. به من نگوئید که تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین که خودش کلی سوژه است در مورد فوتبال حرف خواهد زد.»

6363