پیروزی های پرگل میلان و آرسنال در لیگ اروپا

پیروزی های پرگل میلان و آرسنال در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، میلانی ها که در خانه میزبان تیم لوکزامبورگی دودلانژ بودند توانست این تیم را با نتیجه 5-2 شکست بدهند.

در این دیدار ابتدا میلان با گل پاتریک کوترونه در دقیقه 21 پیش افتاد اما گل های دومینیک استولز و داوید تورپل در دقایق 39 و 49، دودلانژ را در آستانه یک پیروزی بزرگ در ورزشگاه سن سیرو قرار داد.

ولی شاگردان گنارو گتوزو در 25 دقیقه پایانی، چهار بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

البته از این چهار گل، دو بار بازیکنان دودلانژ در دقایق 66 و 77، به اشتباه دروازه خودی را باز کردند و دو گل دیگر میلان را هاکان چالهان اوغلو و فابیو بورینی در دقایق 70 و 80 به ثمر رساندند.

با این پیروزی میلان 10 امتیازی شد و حتی در صورتی که در دیدار آخر مقابل المپیاکوس، با اختلاف یک گل هم شکست بخورد، راهی مرحله بعد خواهد شد.

در دیگر دیدار مهم امشب، آرسنال که صعودش از پیش قطعی شده بود، در خانه ورسکلا به پیروزی 3-0 رسید.

اسمیت روو در دقیقه 10 توپچی ها را پیش انداخت و آرون رمزی در دقیقه 25 و از روی نقطه پنالتی، برتری توپچی ها را دو برابر کرد. ویلکاک در دقیقه 41 گل سوم را برای آرسنال به ثمر رساند تا شکست ورسکلاو در همان نیمه اول قطعی شود. با این پیروزی، صعود آرسنال به مرحله بعد به عنوان تیم اول گروه E قطعی شد.