اسماعیل فرهادی: از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده نکردیم/ هواداران همیشه از ما به این شکل حمایت کنند

اسماعیل فرهادی: از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده نکردیم/ هواداران همیشه از ما به این شکل حمایت کنند

وب سایت رسمی فوتبالی- اسماعیل فرهادی گفت: در بازی‌های اخیر از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده نمی‌کنم و امروز هم چند فرصت مسلم گلزنی از دست دادیم.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل فرهادی با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امروز ما نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم و دلیل باخت‌مان این بود که از موقعیت‌های‌مان به شکل خوبی استفاده نکردیم. زمانی هم گل خوردیم که دیگر فرصت جبران نداشتیم.

وی افزود: امروز هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند و حضور‌شان روی روحیه ما تأثیری مثبت داشت. انگیزه ما برای شکست پرسپولیس بیشتر شد، اما متأسفانه نتوانستیم جواب محبت‌های تماشاگران را بدهیم و سه امتیازی خانگی را از دست دادیم. باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.

فرهادی با تأکید بر اینکه ما در هر بازی فرصت‌های متعددی گلزنی را از دست می‌دهیم، یادآور شد: امروز در چند صحنه می‌توانستیم به گل برسیم، اما مثل بازی‌های قبل راحت موقعیت‌های را از دست دادیم. واقعاً نمی‌دانم چرا هر بازی این اتفاق می‌افتد و باید این ضعف‌مان را برطرف کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان تصریح کرد: در نیم‌فصل قطعاً کادر فنی به دنبال تقویت تیم است. امیدوارم تصمیماتی بگیرند که به صلاح تیم باشد. من از هواداران تیم‌مان می‌خواهم همیشه مثل بازی‌های امروز از ما حمایت کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم در دیدارهای آینده این باخت را جبران کنیم.

7655