نساجی 2-2 سپیدرود؛ تساوی به نفع هیچ کس!

نساجی 2-2 سپیدرود؛ تساوی به نفع هیچ کس!

سایت رسمی فوتبالی - دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت به تساوی دو بر دو رضایت دادند تا همچنان در جایگاه خود در جدول پیشرفتی نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی که موقعیت های زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد شد در نهایت کار با تساوی به اتمام رسید تا هیچ کدام از دو تیم از این نتیجه سود نبرند.

ترکیب نساجی بدین شرح است: حامد لک، جورجی گولیسیانی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، علی اصغر آشوری، سجاد عاشوری، امید سینک و محمد عباس‌زاده

ترکیب سپیدرود نیز بدین شرح است :کوروش ملکی، میثم تهی دست، میلاد شیخی سلیمانی، حسین ابراهیمی، محمد نزهتی، محمدرضا مهدوی، حسین کعبی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی، علی عباسی، محمد غلامی.

دقیقه 19 : آفساید مشکوک اگر گرفته نمی شد، عباس زاده با دروازه نساجی تک به تک می شد.

دقیقه 24: سجاد عاشوری در موقعیت تقریبا تک به تک در مقابل دروازه نساجی قرار گرفت اما تعلل کرد و مدافع سپیدرود به او رسید.

دقیقه 43: گل اول نساجی توسط محمد مهدی نظری به ثمر رسید. روی ضربه کاشته با دفع ناقص کوروش ملکی، توپ به بازیکنان نساجی رسید و در نهایت در شلوغی مقابل دروازه، نظری با ضربه سر گلزنی کرد.

دقیقه 56: ارسال خطرناک دیوسالار از سمت راست خط دفاع سپیدرود که به صورت ناقص توسط ملکی دفع شد.

دقیقه 58 : محمد غلامی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. 

دقیقه 67: واکنش تماشایی حامد لک مانع از آن شد که دروازه نساجی باز شود و توپ روانه کرنر شد

دقیقه 68: روی ارسال کرنر توپ به میلاد شیخی رسید و این بازیکن با ضربه ای محکم دروازه سپیدرود را باز کرد و تیمش پیش افتاد.

دقیقه 77: روی ارسال کرنر، ضربه برگردان احسان عبدی پس از برخورد بازیکن سپیدرود وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه 81 : ضربه سجاد عاشوری پس از برخورد به سلیمانی به کرنر رفت.