فن خال: نیمار گزینه خوبی برای بارسلونا نیست

فن خال: نیمار گزینه خوبی برای بارسلونا نیست

سایت رسمی فوتبالی - لوییس فن خال معتقد است که بازگشت نیمار به بارسلونا گزینه خوبی برای این تیم نیست چرا که او بازیکنی در اختیار تیم نیست.

به گزارش فوتبالی، شایعات بسیاری مبنی بر بازگشت نیمار به باشگاه بارسلونا به گوش می رسد. عثمان دمبله قصد دارد از این تیم جدا شود و این احتمال بازگشت نیمار 26 ساله به بارسا را تقویت می کند. اما فن خال معتقد است که بازگشت نیمار گزینه بدی برای این تیم خواهد بود. این مربی هلندی درباره این انتقال گفت: " فکر می کنم این برای بارسا خوب نباشد اما این فقط نظر من است. نیمار هنوز بازیکن جوانی است که می تواند به پیشرفت خود ادامه دهد. او اول باید یاد بگیرد که بازیکنی در اختیار تیم باشد. او بسیار فردگراست که به همین دلیل من فکر می کنم بارسلونا باید پیش از تصمیم برای بازگرداندن او کمی دست نگه دارد. "

نیمار در 186 بازی که برای بارسلونا انجام داد 105 گل به ثمر رساند و پس از آن با قراردادی رکوردشکن به پاری سن ژرمن پیوست. او در حال حاضر در دومین فصل حضور خود در لیگ فرانسه است. پاریس قصد دارد بار دیگر قهرمانی فرانسه را به دست آورد و با اختلاف 15 امتیازی که ایجاد کرده به احتمال زیاد به این خواسته خواهد رسید. نیمار در 14 بازی لیگ تا به اینجا 10 گل زده و 5 پاس گل ارسال کرده است.

1070