پیش بازی فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان؛ نبرد آهنین به سود کدام تیم می شود؟

پیش بازی فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان؛ نبرد آهنین به سود کدام تیم می شود؟

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان پیکار آغازین هفته چهاردهم لیگ برتر را برگزار می کنند.

دو تیم در شرایطی وارد این پیکار می شوند که برخلاف گمانه زنی های آغازین فصل در حال حاضر اوضاع چندان مناسبی ندارند. ذوب‌آهن که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شده در فصل جاری با 12 بازی و 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول‌ رده‌بندی قرار دارد. فولاد البته کمی وضعیت بهتری دارد و با 13 بازی و 14 امتیاز در رده نهم ایستاده است.

ذوب‌آهن و فولاد از نظر نیمکت‌ها‌ی‌شان نیز شرایط مشابهی را تجربه می‌کنند. علیرضا منصوریان و عزیز فریسات هر دو دومین سرمربیگری‌ خود را در تیم‌های‌شان تجربه می کنند. منصوریان که در ذوب‌آهن جانشین امید نمازی شده، در بازی قبل در خانه مقابل پارس جنوبی یک بر صفر بازنده شد اما هدایت فریسات در فولاد به گونه ای دیگر رقم خورد و این تیم موفق شد در واپسن لحظات بازی از باخت مساوی و سپس برد بسازد و پیکان را در خانه اش با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

با این حال امتیاز این بازی برای ذوبی‌ها شاید حیاتی‌تر باشد. از این جهت که مدیران این باشگاه با تعویض امید نمازی هرچه زود‌تر به دنبال آغاز روند نتیجه‌گیری هستند و در سوی دیگر این تیم اگر مقابل فولاد هم دچار لغزش شود، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپیدرود در صورت پیروزی مقابل حریفان‌شان می‌توانند ذوب‌‌آهن را به رده‌های پایین‌تر جدول بفرستند.

ذوب‌آهن در سه بازی اخیر 2 شکست و یک تساوی را تجربه کرده و فولاد دو پیروزی و یک شکست. با توجه به وضعیت دو تیم و البته امتیاز میزبانی فولاد، می‌توان کار ذوب‌آهن را در این بازی سخت دانست. آنها امروز زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری را به دلیل مصدومیت ندارند. عزیز فریسات که بعد از سید اکبر پورموسوی و ایلی استان موقتاً عهده‌دار هدایت سرخپوشان خوزستان شده قصد دارد در فرصت موجود با کسب نتایج خوب و راضی‌کننده خود را به مدیران باشگاه نشان دهد و جایگاهش را در نیمکت این تیم تثبیت کند.

چهره ویژه: محسن مسلمان کاپیتان ذوبی ها با فراز و نشیب زیادی فصل را آغاز کرده است. او حالا مربی محبوبش را بالای سر تیم می بیند و دوست دارد برای منصوریان بهترین بازیهایش را به نمایش بگذارد. محسن مسلمان فرصت خوبی دارد تا امروز با در دست گرفتن نبض میانه زمین، مهاجمین تیمش را در شرایط گلزنی قرار دهد. شاید امروز منصوریان با استفاده از قدرت رهبری و  تجربه کاپیتانش اولین 3 امیتاز شیرین را خارج از خانه دشت کند و با روحیه ای خوب به خانه برگردد!

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

فولاد خوزستان -  ذوب آهن اصفهان

چهارشنبه، 7 آذرماه 1397

اهواز، ورزشگاه الغدیر ساعت  15:30

رتبه در جدول: فولاد با 14 امتیاز از 13 بازی در رده نهم و ذوبی ها با 11 امتیاز از 12 بازی در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارند.

بازی قبلی: پیکان 2 - پیکان 3 ؛ ذوب آهن صفر - پارس جنوبی جم یک

محروم: -

تیم داوری: داور: مهدی مرجانزاده، رضا سخندان و محمدرسول ذورقی، داور چهارم: سعید رحیمی مقدم

ناظر داوری: محمود رفیعی 

2526