پاداش ویژه برای بازیکنان فولاد در صورت غلبه بر ذوب آهن

پاداش ویژه برای بازیکنان فولاد در صورت غلبه بر ذوب آهن

وب سایت رسمی فوتبالی- رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با حضور در محل تمرین تیم فولاد به بازیکنان این تیم قول پاداش ویژه درصورت پیروزی مقابل ذوب آهن را داد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی محمدی پس از پایان تمرین بعد از ظهر فولادمردان جلسه ای مشترک با اعضای این تیم برگزار کرد و ضمن اعلام حمایت از این مجموعه، نوید پاداش ویژه را در صورت پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان به آنها داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان در این نشست صمیمانه خطاب به بازیکنان فولاد گفت: شما با عمل به فعل خواستن و پیروزی برابر پیکان نشان دادید که استحقاق رده های بالای جدول را دارید و در بازی‌های آینده هم می توانید به پیروزی برسید و انشاالله با ادامه این روند رو به رشد، مطمئنا در نیم فصل دوم رقابت ها در ورزشگاه مجهز فولاد خوزستان که استانداردهای بالایی دارد می‌توانیم بار دیگر فولادِ مقتدر را روانه مسابقات کنیم و باعث خشنودی هواداران و مردم عزیز استانمان شویم.

علی محمدی همچنین عزیز فریسات را از چهره های ارزشمند باشگاه فولاد خوزستان معرفی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر باید با اتحاد و یکدلی فضای صمیمانه حاکم بر تیم را حفظ کرده و برای موفقیت فولاد تلاش کنیم؛ قطعا هیات مدیره به مانند گذشته حمایت کامل خود از این تیم را ادامه می دهد و در این راستا همچون حذف جریمه 20 درصدی به دلیل پیروزی مقابل پیکان، مصوب نموده که در صورت پیروزی برابر ذوب آهن یک پاداش ویژه به اعضای تیم اهداء کند.   

در این جلسه همچنین عزیز فریسات و ایوب والی به نیابت از کادر فنی و بازیکنان، توضیحاتی در خصوص شرایط تیم به رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان ارائه داده و از حمایت های همه جانبه باشگاه تقدیر نمودند.

گفتنی است، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار پیشین خود موفق شد ضمن کسب ۳ امتیاز ارزشمند، پس از ۸ هفته به پیروزی برسد و جایگاه خود در جدول رده بندی را سر و سامان دهد.

7655