کانسلو: دنی آلوز بهترین دفاع راست دنیاست

کانسلو: دنی آلوز بهترین دفاع راست دنیاست

سایت رسمی فوتبالی - ژائو کانسلو، مدافع یوونتوس، باور دارد که دنی آلوز 35 ساله همچنان بهترین دفاع راست دنیا به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن پرتغالی پس از انتقال از والنسیا به یوونتوس در این فصل عملکرد خوبی داشته و به تیم خود کمک کرده تا با 8 امتیاز اختلاف در صدر جدول سری آ قرار بگیرد. اما علیرغم عمکلرد درخشان خود باور دارد که آلوز همچنان بهترین دفاع راست دنیاست. با توجه به سن آلوز و دوری او از میادین شاید بتوان از جاشوا کیمیچ و دنی کارواخال به عنوان بازیکنان برتر این پست یاد کرد اما می توان گفت که کانسلو نیز در راه تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین مدافعان دنیا قرار دارد. او تایید کرد که یوونتوس باعث پیشرفت او شده و ابراز امیدواری کرد که روزی بتواند بهترین بازیکن در پست خود شود. کانسلو در کنفرانس خبری اظهار داشت: " دنی آلوز از نظر من بهترین دفاع راست دنیاست. امروز من بازیکن کاملتری هستم و می خواهم به روند این پیشرفت ادامه دهم تا بتوانم بهترین بازیکن در این پست شوم. "

مدافع یوونتوس همچنین درباره دیدار برابر والنسیا گفت: " والنسیا تیم بزرگی است و مطمئنا این بازی برای من بسیار خاص است. من سه فصل بسیار خوب را در مستایا پشت سر گذاشتم اما حالا برای یووه بازی می کنم و بدون شک ما سه امتیاز این بازی را می خواهیم. من با بازی در ایتالیا مانند حضور در اسپانیا، چیزهای بسیاری آموختم. بازی برابر یونایتد بسیار عجیب بود. ما بیشتر فرصت ها را در اختیار داشتیم و بازی را کنترل کردیم اما شکست خوردیم. ما شایسته پیروزی بودیم اما فوتبال گاهی اینطور است. "

1070