آلیسون: لیورپول می تواند نیمار را کنترل کند

آلیسون: لیورپول می تواند نیمار را کنترل کند

سایت رسمی فوتبالی - آلیسون، دروازه بان لیورپول، با حمایت از دفاع تیمش مدعی شد که آنها می توانند در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، نیمار را کنترل کنند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول به پاریس سفر کرده تا شانس خود برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را افزایش دهد. ناپولی و لیورپول در رده های اول و دوم گروه سی قرار گرفتند اما پاری سن ژرمن با یک امتیاز کمتر در رده سوم گروه و بالاتر از ستاره سرخ بلگراد جای دارد. اگر لیورپول در این دیدار پیروز شود، می تواند با 4 امتیاز بیشتر و در حالی که تنها یک بازی باقی مانده، خیال خود از صعود به مرحله بعدی را راحت کند. اما با حضور نیمار، امباپه و کاوانی این کار آسان نخواهد بود. آلیسون در گفتگو با ایونینگ استاندارد لندن اظهار داشت: " آنها نیمار را برابر مدافعان ما قرار خواهند داد اما ما نیز دفاع خوبی دارند بنابراین تماشای این بازی برای همه جذاب خواهد بود. انتظار دارم که بازی خوبی باشد. "

آلیسون خیلی زود پس از پیوستن از رم به لیورپول به یکی از بازیکنان متعصب این تیم تبدیل شد. آنها در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و امیدوار هستند که این فصل نمایش درخشانی داشته باشند. این بازیکن 26 ساله از شرایط خود در آنفیلد راضی است. آلیسون ادامه داد: " من به تیم، هم تیمی ها و فرهنگ اینجا عادت کردم. در حال حاضر واقعا از شرایطم با باشگاه و تیم ملی راضی هستم. "

1070