تغییرات اساسی در ترکیب پرسپولیس

تغییرات اساسی در ترکیب پرسپولیس

وب سایت رسمی فوتبالی- با مصدومیت شایان مصلح و عدم حضورش در جدال با ماشین سازی، مشکل برانکو برای چینش خط دفاع در تبریز افزایش یافت.

به گزارش فوتبالی، محمد انصاری، حسین ماهینی و اکنون شایان مصلح از خط دفاعی پرسپولیس به دلیل مصدومیت جدا شده‌اند تا کار برانکو برای دیدار مقابل ماشین سازی سخت‌تر شود. این در حالی است که کامیابی نیا نیز به دلیل محرومیت دیدار در تبریز را از دست داده است.

سرمربی سرخپوشان اکنون در فاز تدافعی کاملا با شرایط سختی مواجه است؛ او در فاز دفاعی تنها سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده را به عنوان بازیکنان تخصصی در اختیار دارد. هرچند سیامک نعمتی نیز در دیدارهای اخیر نزدیک به ۵۰ متر از پست تخصصی خود فاصله گرفته و در دفاع راست به کار گرفته شده است.

به نظر می‌رسد در این دیدار هم سیامک نعمتی به دفاع راست منتقل شود و در کنار سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده قرار گیرد و در سمت چپ نیز برانکو از محسن ربیع خواه سود ببرد. بازیکنی که در لیگ شانزدهم یکی از نفرات ثابت این پست محسوب می‌شد. ربیع خواه البته به تازگی دوران مصدومیت سنگین عمل جراحی رباط صلیبی را پشت سر گذاشته و به طور کامل تمرینات بدنسازی را دنبال نکرده است.

موضوع بعدی هم به محرومیت کامیابی نیا باز می‌گردد که باعث شده تا در خط میانی نیز برانکو به ربیع خواه چشم دوخته باشد. هر چند با حضور امید عالیشاه، بشار رسن و احمد نوراللهی شاید چهارمین گزینه این پست آدام همتی لقب گیرد تا اینچنین چینش دو خطی که با کمبود بازیکن مواجه شده برطرف شود.

7655