ناینگولان: پسر بدی نیستم و با آرامش سیگار می کشم!

ناینگولان: پسر بدی نیستم و با آرامش سیگار می کشم!

سایت رسمی فوتبالی - راجا ناینگولان شهرت خود به پسر بد را رد کرد و خودش را یک فرد عادی خواند که به ریشه های خود افتخار می کند.

به گزارش فوتبالی، شخصیت قدرتمند هافبک اینتر او را به بازیکن محبوب هواداران و هدف انتقاد منتقدان تبدیل کرده است. عادت سیگار کشیدن او ضربه های بسیاری در طول زندگی حرفه ای به او زد و احتمالا نقشی اساسی در خط خورد از فهرست تیم ملی بلژیک برای حضور در جام جهانی روسیه در تابستان سال جاری داشت. با این وجود ناینگولان با نظرات منفی رسانه ها درباره خود را رد کرد و مدعی شد که سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی های الکلی مشکلی برای یک بازیکن ایجاد نمی کند. او در گفتگو با فرانس فوتبال اظهار داشت: " می توانم به شما بگویم که من فقط یک فرد عادی هستم و نام " پسر بد " که بسیاری از مردم روی من گذاشته اند، درست نیست. می توانم در بدترین محله ها قدم بزنم و به صورتی عادی زندگی کنم. می توانم محبتی که به بازیکنان می شود را بپذیرم اما به این معنی نیست که دنبال این مسائل هستم. من در سوپرمارکت خرید می کنم. می توانم با آرامش سیگار بکشم و نوشیدنی خودم را بنوشم. حتی یک فوتبالیست که کار عادی ندارد نیز می تواند سیگار بکشد. "

ناینگولان که در شرایط سختی رشد کرده و دوران کودکی خود را گذرانده درباره روزهای اول حضورش در ایتالیا گفت: " در اولین روزها هر ماه هزار یورو می گرفتم که برای من و خانواده ام بسیار زیاد بود. تلاش کردم تا سطح خوبی از زندگی برای خانواده ام فراهم کنم. من مادرم را ستایش می کنم. او مهمترین فرد زندگی من است. او چیزی نداشت اما با فداکاری همه چیز برای من فراهم کرد. "

1070