پاسخ گتوزو به انتقادات تند معاون نخست وزیر ایتالیا: شما به سیاست فکر کن، نه فوتبال؛ مشکلات کشور مرا دیوانه کرده

پاسخ گتوزو به انتقادات تند معاون نخست وزیر ایتالیا: شما به سیاست فکر کن، نه فوتبال؛ مشکلات کشور مرا دیوانه کرده

سایت رسمی فوتبالی- متئو سالوینی، معاون نخست وزیر ایتالیا برای تماشای دیدار دو تیم لاتزیو و میلان به ورزشگاه الیمپیکوی شهر رم رفته بود. این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید. 

تنها گل میلان در این بازی، در حقیقت با گل به خودی تیم حریف و در دقیقه 78 به ثمر رسید و بازیکنان لاتزیو نهایتا در دقیقه 90+4 بازی موفق شدند تا گل تساوی بخش را به ثمر برسانند.

آقای سالوینی که یکی از هواداران دوآتشه میلان نیز به شمار می رود، با به صدا درآمدن سوت پایانی این بازی حسابی عصبانی بود و از عملکرد شاگردان گتوزو کاملا ناراضی به نظر می رسید. به همین خاطر هم خیلی رک و شفاف به انتقاد از برنامه ریزی های جنارو گتوزو، سرمربی جوان روسونری پرداخت.

سالوینی با انتقاد از عملکرد گتوزو روی نیمکت مربیگری میلان گفت:« گتوزو بیش از حد دیوانه است. وقتی که تیمت در یک بازی به این سختی گل می زند، منتظر چه هستی تا تعویض کنی؟ وقتهای اضافه؟ در شرایطی که باران تندی می بارید وزمین غرق در آب شده بود و دست کم سه تا از بازیکنان تیم حسابی خسته شده بودند. کسی می تواند به من این کله شقی های گتوزو را توضیح دهد؟»

تساوی میلان مقابل لاتزیو بهانه خوبی دست سالوینی داد تا حسابی علیه گتوزو صحبت کند:« برای درک این صحبتها لازم نیست یک سرمربی باتجربه باشید؛ هر هواداری که در خانه بازی را از طریق تلویزیون تماشا می کرد، دقیقا شرایط را می دید.»

نکته جالب توجه اینجاست که گتوزو هم به خاطر رک و روراست بودنش شهرت دارد. او چه در زمانی که فوتبال بازی می کرد و چه در دوران مربیگری اش، از فرصتها نهایت بهره را برای زدن حرفهایش می برد. این بار هم او صحبتهای سالوینی را بی پاسخ نگذاشت و درواکنش به صحبتهای معاون نخست وزیر ایتالیا و انتقادات او گفت:«به نظرم سالوینی بهتر است تا بیشتر در مورد سیاست فکر کند تا فوتبال؛ چون همین حالا مشکلات خیلی بزرگی دراین کشور داریم. من به خاطر تمام مشکلاتی که در این کشور هست، دیوانه شده ام. زمان برای صحبت کردن درمورد میلان هست. سالوینی اول از ایگواین انتقاد کرد و حالا درمورد تعویض های من گله گذاری می کند.»

6363