لیگ برتر فوتبال؛ صبای قم بر سپاهان اصفهان غلبه کرد

لیگ برتر فوتبال؛ صبای قم بر سپاهان اصفهان غلبه کرد

به گزارش ایرنا، در پایان این دیدار که از ساعت 17 و 20 دقیقه عصر پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام راحل قم آغاز شده بود با نتیجه یک بر صفر به سود صبای قم خاتمه یافت تا سپاهان اصفهان اولین شکست خود در فصل جاری لیگ برتر را کسب کند.
در پایان 45 دقیقه نخست تیم صبای قم با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یافت.
بازی در این نیمه با هجوم های صبای قم به سمت دروازه حریف آغاز شد و این تیم پس از این که یکی دو موقعیت گلزنی را از دست داد در دقیقه شش به گل دست یافت.
در حالی که محمد اوسانی با دروازه بان سپاهان اصفهان تک به تک شده بود ضربه او ابتدا توسط شهاب گردان دفع شد اما توپ برگشتی توسط اوسانی به جلال الدین علی محمدی رسید و این بازیکن گل اول بازی را برای صبای قم به ثمر رساند.
تیم صبا در دقیقه نهم می توانست از یک قدمی دروازه توسط هاشم بیک زاده به گل دست یابد که بی دقتی این بازیکن باعث هدر رفتن موقعیت صبای قم شد.
دو تیم در ادامه نیمه اول بازی پایاپایی را انجام دادند و تلاش بازیکنان سپاهان برای جبران گل زده باعث خلق چند موقعیت گلزنی توسط بازیکنان این تیم شد.
موسی اف بازیکن سپاهان اصفهان در دقیقه 34 با یک شوت سهمگین دروازه صبا را تهدید کرد که توپ به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد.
رسول نوید کیا در دقیقه 36 این بازی با دروازه بان صبای قم تک به تک شد که حامد لک دروازه بان صبای قم توپ را در کنترل خود قرار داد.
نیمه دوم با حملات تیم سپاهان اصفهان آغاز شد و این تیم بدنبال جبران گل خورده بود و در عین حال تیم صبای قم نیز در تفکر ایجاد ضد حملات بود.
دفاع منطقی تیم فوتبال صبای قم در این نیمه باعث شد تا تیم سپاهان اصفهان به موقعیت چندان گلزنی دست نیابد.
تیم صبا را در این مسابقه حامد لک، ابوالقاسم دهنوی( از دقیقه 54 سامان آقازمانی)، خوزه ماچادو فیلیپ، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، محمد امین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی( از دقیقه 83 سعید محمد قمی)، عبدالکریم اسلامی، محمد اوسانی(از دقیقه 90 ایوسب چاخواشویلی)، فرشید باقری و محمد هاشم بیک زاده به سرمربیگری علی دایی همراهی کردند.
همچنین برای تیم سپاهان اصفهان شهاب گردان، حبیب گردانی، سید هادی عقیلی، حسین پاپی( از دقیقه 74 میلد سرلک)، رسول نویدکیا( از دقیقه 65 امین جهان عالیان)، محمدرضا خلعتبری، عبدالله کرمی، علی کریمی، فوزیل موسی اف، مهدی شریفی و وریا غفوری به سرمربیگری حسین فرکی به میدان رفتند.
این مسابقه به قضاوت پیام حیدری با کمک های حسن یوسفی به عنوان کمک داور اول و حسن انتظاری به عنوان کمک داور دوم برگزار شد و در آن عبدالکریم اسلامی از صبای قم کارت زرد گرفت.
نزدیک به سه هزار و 700 نفر تماشاگر این دیدار در ورزشگاه یادگار امام راحل قم بودند.
امیر داود زاده به عنوان نماینده فدراسیون و ابوطالب طاهریان به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور یافته بودند.
صبای قم با کسب این پیروزی در جدول رده بندی مسابقات 10 امتیازی شد و در رده هفتم جای گرفت و سپاهان نیز با 14 امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماند.ک/4
7408/ 6133/

انتهای پیام /*