داوید لوییز: وقتی می بریم، ساری عصبانی تر می شود

داوید لوییز: وقتی می بریم، ساری عصبانی تر می شود

سایت رسمی فوتبالی- داوید لوییز بازیکن برزیلی چلسی در پایان بازی تیمش مقابل تاتنهام که با باخت 1-3 آبی های لندنی به پایان رسید، صحبتهای جالبی را مطرح کرد. او در صحبتهایش گفت که بعد از بردهای چلسی، ساری عصبانی تر می شود.

آنها در بازی ورزشگاه ومبلی ضعیف ترین نمایششان دراین فصل را به اجرا گذاشتند و بعد از گذشت تنها 16 دقیقه، با دو گل از حریف عقب افتادند. در پایان این بازی، ساری عملکرد تیمش را فاجعه بار خواند.

پس از آن بود که داوید لوییز بازیکن برزیلی چلسی، اعلام کرد که واکنش ساری، سرمربی تیمش بعد از این باخت غیرمنتظره بود؛ چرا که ساری بعد از باخت تیمش مقابل تاتنهام خیلی آرام تر از بازیهایی که با برد چلسی به پایان می رسید بود.

داوید لوییز دراین باره گفت:« بارها بعد از بردهایمان، ساری را خیلی عصبانی تر از این دیده بودیم. درست است؛ کسی خوشحال نیست و سرمربی تیم هم خوشحال نیست. این اولین باخت این فصل ما در لیگ برتر بود. ساری همیشه تلاش می کند تا تمام توانش را برای ما و تیم به کار بگیرد و ما هم سعی می کنیم تا بهترین عملکرد را برای او به نمایش بگذاریم. حالا وبعد از این باخت، او هم مثل همه بازیکنان تیم راضی و خوشحال نیست. ولی به نظرم این باخت درس خوبی برای ما بود تا درک کنیم که لیگ برتر اصلا ساده نیست و برد در هیچ دیداری کار آسانی نیست.»

این مدافع برزیلی با آنالیز عملکرد تیمش در مصاف با تاتنهام گفت:« ما خوب بازی نکردیم و عملکردمان واقعا بد بود و آن ثبات و جدیت بازیهای قبلی را نداشتیم. نکته مثبت این است که هفته آینده بازی دیگری پیش روست و این فرصت را خواهیم داشت تا خودمان را ریکاور کنیم و به امتیازات دیگری برسیم. به زودی با منچسترسیتی مصاف خواهیم داشت؛ تیم صدرنشین جدول؛ پس تلاشمان را خواهیم کرد تا فاصله مان با آنها را کمترکنیم.»

لوییز درمورد باخت تیمش مقابل تاتهام ادامه داد:« این اولین باخت ما بود ولی وقتی به پیروزی می رسیم هم باید شرایط را آنالیز کرد و به پیشرفت ادامه داد.این تنها راه موفقیت است. ما خیلی زود بازی مان با تاتنهام را آنالیز خواهیم کرد تا ببینیم کجاهای کار بد پیش رفت. بدین ترتیب می توانیم برای هفته بعد پیشرفت کنیم و سعی کنیم تا در بازی بعدی بهترباشیم.»

6363