پرسپولیسی‌ ها اعتصاب کردند

پرسپولیسی‌ ها اعتصاب کردند

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکنان پرسپولیس علیرغم حضور در محل تمرین این تیم، بعد از صحبت کوتاه با برانکو ایوانکوویچ مجموعه ورزشی کاظمی را ترک کردند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که قرار بود بعد از بازی با تراکتورسازی، تمرینات ریکاوری خود را  استارت بزنند، بعد از صحبتی کوتاه با برانکو ایوانکوویچ و گلایه از عدم پرداخت مطالبات مالی خود، تصمیم به ترک محل تمرین گرفتند.

 بازیکنان به دنبال  مطالبات قرارداد خود هستند و در این رابطه امروز گفتگویی با برانکو ایوانکوویچ داشتند و با گلایه در این خصوص، سرمربی تیم تصمیم درباره آن را به بازیکنان واگذار کرد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ نیز در تصمیمی دست جمعی در نهایت رای به عدم برگزاری تمرین تا مشخص شدن وضعیت خود دادند و با این شرایط محل تمرین را ترک کردند.

 بازیکنان پرسپولیس با صعود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا و نمایشی موفق طی این فصل انتظار داشتند با برآورده شدن وعده‌های مدیریت این باشگاه، از حیث مالی با مشکلی مواجه نباشند و طبق توافقات این مساله انجام شود.

پرسپولیس با اسپانسر پیامکی خود به دنبال برطرف کردن مشکلات مالی بود اما به نظر می رسد این حامی مالی  هم نتوانسته رضایت بازیکنان را جلب کند و ظاهرا دریافتی ها به اندازه ای نبوده که کار به اعتصاب نکشد.

پرسپولیس با توجه به تحریم‌ها هنوز موفق به دریافت مبلغ پاداش خود از کنفدراسیون نشده؛ پاداشی که می‌توانست مشکلات باشگاه را تا حدود زیادی مرتفع کند.

7655