هازارد: پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کردم، شاید تابستان آینده از چلسی جدا شوم!

هازارد: پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کردم، شاید تابستان آینده از چلسی جدا شوم!

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد پیشنهاد پیوستن به پاری سن ژرمن را رد کرده اما تایید کرد که احتمالا تابستان آینده از چلسی جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، ستاره چلسی از زمان پایان جام جهانی تا به حال در آستانه جدایی از استمفورد بریج قرار دارد و مقصد احتمالی او رئال مادرید است. او پیش از این از علاقه اش به بازی در لالیگا صحبت کرده بود اما مسئولان باشگاه چلسی حاضر به فروش او نشدند. او در گفتگویی با کانال پلاس فرانسه تایید کرده که پیشنهاداتی از سوی پاری سن ژرمن داشته اما علاقه ای به بازی در این باشگاه ندارد و وفاداری اش به باشگاه سابق خود، لیل، را نشان داده است. هازارد در این گفتگو اظهار داشت: " در گذشته تماس هایی از سوی پی اس جی گرفته شد. اما من وسوسه نشدم. اگر روزی به فرانسه باز گردم تنها برای لیل بازی می کنم. اما امروز شانسی برای حضور من در لیگ فرانسه وجود ندارد. "

هازارد درباره احتمال جدایی خود از چلسی در نقل و انتقالات ژانویه نیز گفت: " همانطور که پیش از این گفتم می خواهم فعلا در چلسی بمانم. پس از امسال تنها یک سال دیگر از قراردادم باقی می ماند. جدایی از چلسی در زمستان غیرممکن است. به دلیل علاقه ای که به باشگاه و هواداران دارم نمی خواهم در ماه ژانویه از این تیم جدا شوم. این اتفاق ممکن است در تابستان رخ دهد اما ممکن است تا آخر عمرم نیز در چلسی بمانم. "

1070