کارلوس توز: بازیکنان ریور حتی حال ما را نپرسیدند؛ گلویم هنوز می سوزد

کارلوس توز: بازیکنان ریور حتی حال ما را نپرسیدند؛ گلویم هنوز می سوزد

سایت رسمی فوتبالی- قرار بود دیدار برگشت دوتیم ریورپلاته و بوکاجونیورز در قالب بازی فینال کوپال لیبرتادورس ساعت 23.30 دقیقه شنبه شب (به وقت تهران) برگزار شود ولی اتفاقات حاشیه ای که در اطراف ورزشگاه مونومنتال رخ داد باعث شد تا برگزاری این بازی دست کم برای دو ساعت به تعویق بیفتد ونهایتا این بازی لغو و برگزاری آن به روز یکشنبه موکول شد.

دراین میان سران باشگاه بوکاجونیورز تاکید داشتند که بازی باید لغو شود و سران ریورپلاته هم با آنهاهمراه شده اند اما اصرار مسئولان کونمبول براین بودکه بازی همین امشب برگزار شود که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

دراین میان کارلوس توز مهاجم آرژانتینی بوکا به تندی از تصمیم مقامات کونمبول انتقاد کرده است. او که یکی از کاپیتانهای بوکا است در داخل رختکن صحبتهای تندی را مطرح کرده و درمورد رفتارهای بازیکنان ریورپلاته هم صحبت کرده.

توز گفته:« ما از میان تمام هواداران ریورپلاته رد شدیم و تمرکز کردن در این شرایط واقعا سخت است.  هوادران بوکا واقعا خشمگین هستند. هیچ کدام از بازیکنان ریورپلاته برای پرسیدن حال ما به رختکن تیم ما نیامدند. هیچ کسی نیامد و هیچ پیغامی رد و بدل نشده. حال روحی ما هنوز عوض نشده و به ما گفتند که بازی به زودی آغاز می شود. این مشکل جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم. همه ما باید مسئولیت این مسائل را بپذیریم.»


این بازیکن باتجربه آرژآنتینی ادامه داد:« ما حالا صحبت می کنیم تا بگوئیم که ما را مجبور کرده اند تا بازی را برگزار کنیم. این درحالی است که سه تا از هم تیمی های ما حال خوبی ندارند. پزشک تیم حسابی تحت فشار است و باید کارش را انجام دهد. بازیکنان تیم حالت تهوع دارند. من هنوز گلویم می سوزد. اما ما را مجبور می کنند تا بازی کنیم. با این شرایط نمی توان بازی کرد.به خانواده هایمان بگوئید که حال ما خوب است و فقط سه یا چهار بازیکن با مصدومیتهایی جزئی مواجه شده اند. ما در رختکن نمی توانیم تماسی برقرار کنیم.»

درنهایت این بازی لغو شد و برگزاری آن به روز یکشنبه موکول گردید

6363