طعنه آرایشگر کریس رونالدو به رئیس رئال: خودت بیا و گل بزن؛ دلتنگ کریس هستیم

طعنه آرایشگر کریس رونالدو به رئیس رئال: خودت بیا و گل بزن؛ دلتنگ کریس هستیم

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید عصر روز شنبه پنجمین باخت این فصلش در لالیگا را مقابل ایبار متحمل شد و در تمام این روزهای سخت، هواداران رئال حسابی به یاد کریستیانو رونالدو ونقش تاثیرگذارش در تیم کهکشانی  در فصول قبل می افتند. 

یکی از این هواداران که بعد از ناکامی مادریدی ها مقابل ایبار، به یاد ستاره پرتغالی سابق تیمش افتاد، میگل سیئرو، آرایشگر کریس رونالدو در اسپانیا، دوست سابق او و هوادار سرسخت کهکشانی ها بود. 

او بعد از این باخت، پیغامی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و عکسی از کریس رونالدو را در این پیغام قرارداد و فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی را هم مخاطب پیغامش قرارداد و نام او را ذکر کرد و بدین ترتیب انتقادش را از عملکرد فعلی تیم مادریدی مطرح کرد. آقای سیئرو دربخشی از پیغامش هم اعلام کرد که جای کریس حسابی در جمع رئالی ها خالی است. او دقایقی بعد ازاتمام بازی ایبار- رئال مادرید نوشت:« هربار بیشتر دلم برای کریس تنگ می شود. به نظرم می رسد که درنهایت رئیس رئال خودش باید به زمین بیاید و گل بزند.»

جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و انتقالش به یوونتوس در بازار تابستانی، باعث شده تااوضاع رئال مادرید دراین فصل حسابی متزلزل شود. رئالی ها تا به اینجای رقابتهای لالیگا تنها 20 گل به ثمر رسانده اند وبا سه گلی که از ایبار دریافت کردند، تعداد گلهای خورده این تیم به عدد 19 رسیده و تفاضل گل فعلی رئال مثبت یک است.

سیئرو که آرایشگر برخی دیگر از فوتبالیستهای رئال از جمله مارکو آسنسیو و لوکا مودریچ نیز هست، یکی از حامیان سرسخت کریس در طول مدت حضورش در تیم مادریدی بود. او در اوایل فصل ، انتظار چنین افتی را درتیم مادریدی داشت. در آن زمان آقای سیئرو در شبکه های اجتماعی نوشته بود:«نمی دانم ولی فکر می کنم که خیلی خیلی خیلی یاد کریس خواهیم افتاد. امیدوارم که اشتباه کنم ولی اینطور فکر می کنم.» و حالا مشخص است که دقیقا حق با او بوده و جای ستاره پرتغالی حسابی در تیم مادریدی خالی است تا با گلهایش یاری رسان تیمش شود.

6363