پیش بازی پرسپولیس - تراکتورسازی / تحت تاثیر بریتانیایی‎ها!

پیش بازی پرسپولیس - تراکتورسازی / تحت تاثیر بریتانیایی‎ها!

وب سایت رسمی فوتبالی – محمد تقوی در مهمترین ماموریتش به عنوان مربی موقت تراکتورسازی، در شرایطی خاص باید به مصاف پرسپولیس برود.

به گزارش فوتبالی، دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در شرایطی برگزار می‎شود که محمد تقوی برای این بازی فوق‎العاده حساس دو مهره کلیدی‎اش را در اختیار ندارد و مهاجمان بریتانیایی( استوکس ایرلندی است و اروین، اسکاتلندی) غایبان اصلی تراکتور هستند. آنها به دلایلی عجیب در تمرینات تراکتورسازی برای این بازی شرکت نکردند تا شایعات عجیب و غریبی درباره آنها منتشر شود. با این همه تراکتورسازی از دید مالک و همچنین هوادارانش آنقدر بازیکن اسمی دارد که بتواند بدون مهاجمان اروپایی‎اش هم نتیجه بگیرد.

وضعیت اخیر دو تیم: پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی در آسیا، هفته گذشته بدون بازیکنان ملی پوشش جلوی پیکان کامبک زد و شاگردان آقا معلم را شکست داد و اگر بتواند امروز تراکتورسازی را شکست دهد، آن وقت با یک بازی کمتر از این تیم، جای شاگردان تقوی در رده سوم را خواهد گرفت. آنطرف میدان، تراکتورسازی هم در سه بازی آخرش برنده شده و به ترتیب سپیدرود و پیکان و ذوب‎آهن را شکست داده است.

نکته آماری: پرسپولیس سه بازی آخرش از تراکتورسازی را برده. ضمن آنکه در 5 دیدار اخیر دو تیم، تراکتورسازی موفق به بردن پرسپولیس نشده و تنها 2 مساوی در کارنامه تیم محبوب تبریزی دیده می‎شود.

برانکو مقابل مربیان استقلالی: بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اولین جدال برانکو با مربیان استقلالی در این فصل است. او هفته آینده باید با ذوب‎آهن علیمنصور بازی کند و بعد از آن به مصاف سپاهان امیر قلعه‎نویی خواهد رفت.

کاپیتانهای تیم کی‎روش جلوی پروفسور: این هم یکی دیگر از نکات مهم بازی پرسپولیس و تراکتورسازی است و سه کاپیتان تیم ملی، با تیم باشگاهی‎شان باید روبروی تیمی قرار بگیرند که سرمربی‌اش رابطه خوبی با کی‎روش ندارد. از این سه نفر، مسعود شجاعی سابقه بازی زیر نظر برانکو در تیم ملی را داشته و با او در جام جهانی 2006 حاضر بوده است.

هفته سیزدهم لیگ برتر ایران 

پرسپولیس تهران - تراکتورسازی تبریز

تهران-ورزشگاه آزادی

یکشنبه 4 آذر 1395 ساعت 15

داوران: محمدرضا اکبریان - تورج عیوض محمدی - حسن یوسفی - جواد محمدی  

1984