مصدومیت عضلانی وتعویض سرخی روبرتو

مصدومیت عضلانی وتعویض سرخی روبرتو

سایت رسمی فوتبالی- سرخی روبرتو بازیکن اسپانیایی بارسلونا قبل از اتمام نیمه اول مصاف تیمش مقابل اتلتیکومادرید مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

اینطور به نظر می رسد که مصدومیت او مصدومیتی عضلانی و از ناحیه عضله دو سر ران چپ اوست وبدین ترتیب احتمالا چند هفته ای از همراهی تیمش محروم خواهد ماند.

سرخی روبرتو این بازی را درپست بازیکن میانی آغاز کرده بود ولی با مصدومیت نتوانست تا پایان مسابقه در زمین بماند. او در دو هفته اخیر در اردوی تیم ملی اسپانیا شاگردان انریکه را همراهی می کرد ودر بازگشتش به اردوی تیم کاتالان بعد از کمتر از 45 دقیقه حضور در زمین مصدوم شد. سرخی روبرتو 90 دقیقه در شب باخت 2-3 اسپانیا مقابل کرواسی برای تیم انریکه بازی کرد ولی در بازی دوستانه مقابل بوسنی حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت.

قبل از آنکه نیمه اول بازی به پایان برسد، سرخی روبرتو از سرمربی تیمش خواست تا او را تعویض کند و بلافاصله رافینیا به جای او وارد زمین شد. این دومین بار در طول این فصل است که سرخی روبرتو با مصدومیتی عضلانی روبرو می شود. او در اواخر ماه سپتامبر و در بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو از ناحیه عضله دوسرران مصدوم شده بود و شانس حضور در سه بازی را از دست داد.

باشگاه بارسلونا هم خبر مصدومیت این بازیکن را از طریق کانالهای رسمی اش اعلام نمود:« سرخی روبرتو دچار مصدومیت عضلانی در پای چپش شده است. روز یکشنبه تستهای پزشکی بیشتری انجام خواهد شد تا شدت مصدومیت او مشخص شود.» 

بدین ترتیب حالا باید نام سرخی روبرتو را در کنار کوتینیو، فرمائلن و سامپر، دیگر بازیکنان مصدوم تیم کاتالان اضافه کرد.

6363