انتقال دوبازیکن بوکاجونیورز به بیمارستان

انتقال دوبازیکن بوکاجونیورز به بیمارستان

سایت رسمی فوتبالی – کاروان باشگاه بوکاجونیورز در هنگام ورود به ورزشگاه مونومنتال برای برگزاری بازی فینال کوپا لیبرتادورس، با هجوم هواداران ریورپلاته مواجه شد و اتوبوس کاروان بوکا حسابی سنگ باران شد.

نیروهای پلیس که قصد متفرق کردن این هواداران خشن را داشتند از گاز فلفل استفاده کردند و ورود گاز فلفل به داخل اتوبوس باعث بدترشدن اوضاع شد. بازیکنان بوکاجونیورز در شرایطی که اوضاع مساعدی نداشتند وارد رختکن ورزشگاه شدند. تعدادی از آنها تحت تاثیر گاز فلفل دچار سوزش چشم شده بودند وحالشان بد شده بود. 

علاوه بر این، پرتاب سنگ به سمت اتوبوس کاروان بوکا باعث شکستن شیشه های اتوبوس و مصدومیت تعدادی از بازیکنان این تیم با تکه های شیشه شد. در دقایق اخیر دو نفر از بازیکنان بوکاجونیورز به بیمارستان لوس آرکس منتقل شدند . پابلو پرس و گونسالو لاماردو؛ هردوی این بازیکنان با تکه های شیشه مصدوم شدند. چشم پابلو پرس آسیب دیده و تکه های ریز شیشه وارد چشمش شده اند وباید هرچه سریعتر توسط چشم پزشک مورد معاینه قرار بگیرد و هنوز شدت مصدومیت او مشخص نیست.

مدیران باشگاه بوکا هم اعلام کرده اند که شرایط بازیکنان این تیم مساعد بازی کردن نیست و حاضر به برگزاری این بازی نیستند. بازی موقتا برای یک ساعت به حالت تعویق درآمده و مشخص نیست که سرنوشت این بازی چه خواهد شد.

6363