تعویق یک ساعته فینال لیبرتادورس واحتمال لغو بازی امشب؛ انتقال دوبازیکن بوکا به بیمارستان

تعویق یک ساعته فینال لیبرتادورس واحتمال لغو بازی امشب؛ انتقال دوبازیکن بوکا به بیمارستان

سایت رسمی فوتبالی- در حالی که دقایق کمی تا زمان آغاز دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس باقی مانده، جنجالها لحظه به لحظه بیشتر می شود.

روسای دوباشگاه بوکاجونیورز و ریورپلاته در ورزشگاه مونومنتال با هم دیدار کرده اند تا تصمیم بگیرند که چه باید کرد و مسئولان برگزاری این تورنمنت هم در این جلسه حضور دارند. سران بوکا از مسئولان برگزاری این رقابتها خواسته تا بازی دست کم با تاخیر آغاز شود. چرا که برخی از بازیکنان این تیم در پی نفوذ گاز فلفل در داخل اتوبوس حال خوشی ندارند. یکی دیگر از بازیکنانشان هم درپی پرتاب شیشه درنتیجه اصابت سنگ دچار بریدگی پایش شده است. دوبازیکن بوکا در حال انتقال به بیمارستان هستند؛ دوبازیکنی که به دلیل اصابت شیشه به پاهایشان مصدوم شده اند.

 درشرایطی که درابتدا انتظار می رفت که این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شود و پشت درهای بسته برگزار گردد، هنوز چنین تصمیمی گرفته نشده و خبری رسمی اعلام نشده است.

در بیرون ورزشگاه هم پلیس با خشونت بیشتری به متفرق کردن هواداران می پردازد. 

درهای و رودی ورزشگاه بسته شدند و گویا مشکلات حادتر هم شده ؛ چرا که عده ای هوادار بدون بلیط وارد ورزشگاه شده اند و هوادارانی که بلیط داشته اند پشت درها مانده اند.

دقایقی پیش اعلام شد که بازی برای یک ساعت به تعویق افتاده است . داوران بازی با هم جلسه ای تشکیل داده اند تا درمورد برگزاری یا عدم برگزاری این مسابقه تصمیم گیری کنند.سران بوکا هم تاکید دارند که تیمشان دراین بازی به میدان نخواهد رفت

6363