گاف پلیس و ورود گاز فلفل به اتوبوس کاروان بوکا؛تهدید مدیران: حال بازیکنانمان خوب نشود، بازی نمی کنیم

گاف پلیس و ورود گاز فلفل به اتوبوس کاروان بوکا؛تهدید مدیران: حال بازیکنانمان خوب نشود، بازی نمی کنیم

سایت رسمی فوتبالی- هنوز ساعاتی تا آغاز بازی برگشت فینال رقابتهای کوپالیبرتادورس میان دوتیم بوکاجونیورز و ریورپلاته باقی است و در شرایطی که هنوز سوت آغاز بازی به صدا در نیامده، جنجالها به اوج خود رسیده است. 

این دوباشگاه آرژانتینی به خاطر داشتن هواداران پرشور و هیجانی معروف هستند و درنتیجه وقوع چنین اتفاقاتی چندان عجیب به نظر نمی رسد. در بدو ورود اتوبوس کاروان بوکاجونیورز به ورزشگاه مونومنتال، هواداران ریورپلاته شروع به پرتاب سنگ به سمت این اتوبوس کردند. نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی ورزشگاه سریعا وارد عمل شدند تا این هواداران افراطی ریور را متفرق کنند وهمین درگیری ها سبب شد تا پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک آور شود. 

اما ماجرا زمانی دراماتیک تر شد که گاز فلفل به داخل اتوبوس هم نفوذ کرد و بازیکنان بوکا جونیورز را هم تحت تاثیر قرارداد. از همین رو بازیکنان بوکا درحالی که صورتهایشان را پوشانده بودند واشک از چشمانشان جاری بود وارد ورزشگاه شدند.

اوراسیو پائولینی، مدیر باشگاه بوکاجونیورز دراین رابطه گفت:« این اتفاقات ناامید کننده بود. نیروهای پلیس درحال سرزنش کردن مردم بودند و گاز اشک آور داخل ماشین ما زده شد.» راننده اتوبوس بوکا هم در پی این اتفاق بیهوش شد.


طبق گزارش منتشره در رسانه ها ، بعد از این اتفاقات، تعدادی از بازیکنان بوکا در شرایطی هستند که قادر به بازی برای تیمشان نیستند و به همین خاطر مسئولان بوکا از پزشکان کومبول خواسته اند تا در رختکن ورزشگاه، این بازیکنان را ویزیت کنند.در عین حال مسئولان بوکا تهدید کرده اند که اگر بازیکنانشان خوب نشوند، در بازی حضور نخواهند یافت.

کریستین گریبائولدو، یکی از مدیران ارشد بوکاجونیورز هم دراین رابطه گفته:« بازیکنان ما حال خوبی ندارند ودرشرایط بازی کردن نیستند.»

6363