وستهام 0-4 سیتی: پیروزی راحت پسران پپ

وستهام 0-4 سیتی: پیروزی راحت پسران پپ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در ادامه نتایج خوب شان در رقابت های این فصل، در دیدار امروز هم در خانه وستهام کار دشواری نداشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

بازی با برتری سیتی آغاز شد و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی، توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند موقعیت خاصی روی دروازه وستهام ایجاد نشد.

در دقیقه 9 بود که داوید سیلوا اولین موقعیت جدی سیتی را روی دروازه حریف به وجود آورد اما ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

اما تنها دو دقیقه بعد، سرانجام قفل دروازه وستهام باز شد. روی یک حمله سریع از بازیکنان سیتی، توپ با ارسال استرلینگ از سمت راست و دخالت مدافع وستهام در مقابل دروازه به داوید سیلوا رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

برتری سیتی بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر، این تیم در دقیقه 19 به گل دوم رسید. این بار لروی سانه بود که با یک حرکت خوب و ارسال زمینی، استرلینگ را مقابل دروازه وستهام صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه بغل پا، به راحتی اختلاف را به دو گل افزایش داد.

بازیکنان میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 20، یکی از گل های خورده را جبران کنند اما ادرسون با یک واکنش به موقع، مانع از گلزنی آرناتوویچ شد.

در ادامه باز هم این بازیکنان سیتی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 34، توانستند اختلاف را به سه گل برسانند. پاس عالی فرناندینیو به پشت مدافعان وستهام به استرلینگ رسید و او هم سانه را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره آلمانی بعد از پشت سر گذاشتن یکی از مدافعان وستهام، با یک ضربه دقیق، حساب کار را 3-0 کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، بازیکنان وستهام پیش کشیدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه سیتی ایجاد کردند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و سیتی با برتری سه گله به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم سیتی هجومی تر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48، این تیم به گل چهارم برسد اما دو واکنش عالی از لوکاژ فابیانسکی، مانع از باز شدن دروازه وستهام شد.

در ادامه بازیکنان میزبان پیش کشیدند و تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند. در دقیقه 58، آنتونیو می توانست یکی از گل های خورده وستهام را جبران کند اما ضربه او به تیر دروازه ادرسون برخورد کرد.

چند دقیقه بعد نوبت بازیکنان سیتی بود که روی یک ضدحمله خطرناک، در آستانه باز کردن دروازه وستهام برای بار چهارم قرار بگیرند اما باز هم فابیانسکی مانع از گلزنی سانه شد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی، فشار حملات وستهام بیشتر شد و بازیکنان این تیم به دنبال این بودند که از سنگینی شکست کم کنند اما ضربات این تیم راهی به چهارچوب دروازه سیتی پیدا نمی کرد.

در حالی که به نظر می رسید بازی با همان سه گل به پایان خواهد رسید، این سیتی بود که در وقت های اضافه، سرانجام به گل چهارم رسید. روی یک ارسال خطرناک از گابریل ژسوس از سمت راست، سانه با یک ضربه والی تماشایی، دروازه را باز کرد تا سیتی در این دیدار به برتری 4-0 برسد.

با این پیروزی سیتی 35 امتیازی شد و همچنان با دو امتیاز برتری نسبت به لیورپول، در صدر جدول لیگ برتر جای دارد.