توقف خانگی باورنکردنی بایرن مقابل دوسلدورف

توقف خانگی باورنکردنی بایرن مقابل دوسلدورف

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از شکست دو هفته پیش از دورتموند، تا رده پنجم جدول سقوط کرد و امروز در زمین خود نیاز حیاتی به پیروزی بر حریف قعرنشین داشت.

دوسلدورف با قرار داشتن در رده هفدهم به نظر می رسید که حریفی از پیش باخته برابر مونیخی ها باشد.

بازی مطابق انتظار با برتری بایرن شروع شد. بایرن که هر 4 بازی قبلی خود برابر دوسلدورف را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، از چپ و راست به سمت دروازه حریف حمله ور شد ولی هفده دقیقه طول کشید تا به گل برسد. 

روی یک ضربه کرنر، توپ در شلوغی دروازه به لواندوفسکی رسید. او هم زوله را صاحب توپ کرد و ضربه نوک پای این بازیکن به گوشه دروازه رفت.

سه دقیقه بعد بایرن به گل دوم رسید. بواتنگ از زمین خودی، با دیدی عالی توپ را به مولر رساند. مهاجم بایرن که از کمند آفساید گیری بازیکنان دوسلدورف گریخته بود، در مصاف تک به تک با گلر حریف، توپ را وارد دروازه کرد تا برتری مونیخی ها به دو گل برسد.

بایرن تیم برتر میدان بود ولی دقیقه 45 دروازه خود را بر خلاف روند مسابقه، باز شده دید. زیمر از راست و روی تعلل مدافع بایرن توپ را به درون محوطه جریمه فرستاد و لوکباکیو توانست با یک بغل پا دروازه نویر را باز کند.

نیمه دوم نیز با برتری بایرن شروع شد و توپ و میدان کاملا در اختیار این تیم قرار داشت. دقیقه 56 بازی دوسلدورف روی یک ضدحمله می توانست به گل تساوی برسد اما نویر زودتر از مهاجم حریف به توپ رسید. یک دقیقه بعد بایرن به سومین گل خود دست یافت.

ارسال توپ  از راست برای لواندوفسکی با پاس کوتاه این بازیکن برای مولر همراه شد تا او با یک ضربه دقیق پای چپ، توپ را به کنج دروازه دوسلدورف بفرستد و دبل کند.

دوسلدورف بازهم روی یک ضد حمله و بر خلاف جریان بازی به گل رسید. دقیقه 76 زننده گل اول یعنی لوکباکیو با یک پاس عمقی در مصاف تک به تک با نویر قرار گرفت و دروازه را باز کرد. این گل ابتدا آفساید اعلام شد ولی با دخالت وی ای آر، پذیرفته شد.

بازی به دقیقه 93 رسیده بود و ثانیه هایی به اتمام مانده بود که دوسلدورف بازهم توسط لوکبیاکو به گل رسید تا هت تریک این بازیکن بایرن را از یک پیروزی حیاتی دور کند. او روی یک پاس عمقی از کمند آفساید گیری مدافعان ضعیف بایرن فرار کرد و بازهم در مصاف تک به تک نویر را مغلوب ساخت.

 بایرن به این ترتیب برتری 3-1 خود را از دست داد و در نهایت به یک امتیاز قناعت کرد.