بنیتس: به رئال مادرید واقعی نزدیک شده‌ایم

بنیتس: به رئال مادرید واقعی نزدیک شده‌ایم

بنیتس: به رئال مادرید واقعی نزدیک شده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی تیمش برابر اتلتیک بیلبائو گفت: حس می‌کنم که به رئال مادرید واقعی نزدیک شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی هفته پنجم لالیگا تصریح کرد: بازیکنانم عالی کار کردند، باران شدید از کیفیت بازی کاسته بود و البته تیم حریف نیز نامش بیلبائو بود و پیروزی برابر این تیم آن هم در سان مامس کار ساده‌ای نیست.

بنیتس ادامه داد: حریف ما عالی بازی کرد و در بسیاری از موقعیت‌ها اسیر ضد تاکتیک‌های جالب حریف شدیم. یک جنگ فکری عمیق بین دو مربی برقرار بود و من هم مانند سایر بازیکنان در تلاش برای فتح دروازه حریف بودم. بازیکنانم خوب کار کردند و نکات گوشزد شده را به خوبی در زمین به اجرا درآوردند.

وی افزود: از سیستم‌های متعددی استفاده کرده و خواهم کرد، در یک محدوده خاص قرار نداریم و گاهی از 3-3-4 ، 1-3-2-4 و گاه هم از 1-2-3-4 و 1-4-1-4 استفاده می‌کنم. رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا مصمم است اما هر هفته یک فینال بزرگ پیش رو داریم و تصور این که بارسلونا بحران زده شده و دیگر مشکل ساز نیست یک تصور باطل است. این تیم تحت هر شرایطی یک مدعی جدی برای قهرمانی است.

در ادامه هفته پنجم لالیگا رئال مادرید با غلبه بر اتلتیک بیلبائو صدرنشینی موقت سلتاویگو را بی‌دوام کرد و در جدول بالاتر از بارسا قرار گرفت. برای رئال کریم بن‌زما در 2 گل در دقایق 19 و 70 به ثمر رساند و تک گل بیلبائو را سابیان مرینو در دقیقه 67 وارد دروازه مادریدی‌ها کرد.