عیسی آل کثیر: با مجید جلالی مشکلی ندارم/ فیکس نبودنم مساله خاصی نیست!

عیسی آل کثیر: با مجید جلالی مشکلی ندارم/ فیکس نبودنم مساله خاصی نیست!

وب سایت رسمی فوتبالی- این روزها پیکان روی نوار ناکامی قدم بر می دارد و در چهار بازی گذشته متحمل چهار شکست شده تا در هفته سیزدهم با 5 باخت و 16 امتیاز در رده ششم جدول قرار گیرد.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان بازی پیکان و فولاد سراغ عیسی آل کثیر مهاجم زهر دار این تیم رفتیم تا اوضاع و احوال این تیم را پس از شکست جویا شویم. آل کثیر در 4 بازی گذشته غایب بود و بازی با فولاد را در ترکیب اصلی شروع کرد و هر دو گل این تیم را به ثمر رساند اما پیکان بازی برده را با اشتباهات شیخ ویسی واگذار کرد. او در گفت و گو با فوتبالی فیکس نبودنش را مساله خاصی ندانست و گفت که هر زمان مجید جلالی بخواهد در خدمت تیم خواهد بود. 

آقای آل کثیر بازی مقابل فولاد خوزستان در شهر قدس، عجیب بود. فکر می کردید بازنده شوید؟

از روزهای بد فوتبالی مان بود. خیلی سخت بازی باخته را جبران کردیم و تا آخرین لحظات برنده بودیم ولی  نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. قبول کنید بازی سختی بود با تمام توان مان برای برد آمده بودیم که اسیر جذابیت فوتبال شدیم.

چهار بازی و چهار شکست برای پیکان؛ به نظر شما اوضاع پیکان بحرانی شده است؟

نه قبول ندارم. شما به بازی های ما نگاه کنید واقعا مستحق باخت نبودیم خیلی راحت بازی را از دست می دهیم و قبول کنید بد شانس بودیم.

در چهار بازی قبل در ترکیب اصلی نبودی مصدومیت داشتی یا  اتفاق خاصی افتاده بود؟

نظر کادر فنی تیم بر این امر بود و من وظیفه دارم برای تیم بازی کنم تا زمانی که در ترکیب باشم با جان و دل بازی می کنم و اگر هم روی نیمکت باشم دعا می کنم تیم نتیجه بگیرد.


 اما این بازی  دو گل زدی و نزدیک بود برنده شوید..

در مورد گل ها هم حیف شد. برگشت خوبی داشتیم. به هر جهت نشد که از بازی دیروز امتیاز بگیریم. امیدوارم روند گلزنی ام با برد پیکان تکرار شود. 

با مجید جلالی مشکلی داری ؟

با ایشان مشکل خاصی ندارم.


پس چرا فیکس نیستی؟

هر زمانی که ایشان صلاح بدانند بازی می کنم و در خدمت پیکان هستم.

بعد از بازی وحید شیخ ویسی خیلی ناراحت و افسرده بود و سرش را به دیرک دروازه و در و دیوار می زد. برخورد هم تیمی هایتان با او چه طور بود؟

همه دلداری اش دادیم. وحید بازیکن بزرگی است و خیلی وقت ها با عکس العمل هایش بازی را برایمان در آورده و مانع شکست تیم شده حالا در این دو بازی بد بیاری آورده و به صورت غیر عمد گل خورده که اکثر دروازه بان های بزرگ دنیا اشتباه می کنند او یکی از بهترین هاست و این اتفاقات چیزی از ارزش های او کم نمی کند.