قاضی: از بالا تا پایین همه مقصر شکست هستیم

قاضی: از بالا تا پایین همه مقصر شکست هستیم

به گزارش "ورزش سه" محمد قاضی بعد از شکست عجیب تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:
ما خیلی خوب بازی کردیم. خیلی زود گل خوردیم اما به خودمان آمدیم و توانستیم بازی را برگردانیم. فولاد هیچ کاری نکرد و ما بازی را خوب اداره کردیم و در نیمه دوم هم به گل رسیدیم اما متاسفاته در دقایق آخر گل بد خوردیم و بازی را از دست دادیم. پیکان در چند هفته اخیر دچار بدشانسی عجیبی شده است. نمونه‌اش را هم امروز دیدید. بازی باخته را به پیروزی 2-1 در دقایق پایانی تبدیل کردیم اما 3-2 بازنده شدیم. بعضی چیزها را خودمان هم باورمان نمی‌شود تمام بچه‌ها در رختکن ناراحت هستند. ان‌شاالله در آینده به هماهنگی بهتری رسیده و از اشتباهات درس بگیریم و این نتایج را جبران کنیم.


وی در خصوص اشتباهات وحید شیخ ویسی گفت:
وحید از اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت است. ولی ما یک تیم هستیم؛ خیلی وقت‌ها که پیکان برد ما را وحید نجات داد و توپ‌های تک به تک خوبی از حریفان گرفت. وقتی تیم می‌بازد همه مقصر هستند و بر گردن یک نفر نیست. باید بیشتر کار کنیم. کل تیم از بالا تا پایین مقصر هستند.


قاضی درباره طلبش از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت:
من خیلی در مورد این موضوع صحبت کردم. باشگاه استقلال با من توافق کردند و به تعهدی که داشتند عمل کردند. اما پرسپولیس هیچ کاری تا به الان نکرده و باید از مسئولین فدراسیون و آقای تاج پرسید که چه شده است. من 300 میلیون از پرسپولیس طلب دارم و قبل از بازی با الدحیل با مشورت وکیلم به این نتیجه رسیدیم که زیاد به باشگاه فشار وارد نکنیم. ولی بعد مسابقات آسیایی باز هم هیچ خبری نشد و نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود.