مارادونا: اسکالونی خودش را سرمربی می داند؛ جام جهانی فوتبال نه، باید در جام جهانی موتورسواری مربیگری کنی

مارادونا: اسکالونی خودش را سرمربی می داند؛ جام جهانی فوتبال نه، باید در جام جهانی موتورسواری مربیگری کنی

سایت رسمی فوتبالی- تیم لوس دورادوس به سرمربیگری دیگو آرماندو مارادونا اخیرا موفق شد تا با نتیجه 0-2 از سد تیم خوارس عبور کند و حالا آنها بیش از هر زمان دیگری رویای صعود به لیگ اصلی مکزیک را در سر می پرورانند. بعد از اتمام این مسابقه مارادونا درکنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت و از جمله مجددا به لیونل اسکالونی سرمربی موقت تیم ملی آرژانتین تاخت. 

مارادونا در مورد حضور اسکالونی روی نیمکت سرمربیگری موقت آرژانتین گفت:« امروز ما آرژانتینی ها با این آقا، اسکالونی طرف هستیم. باز هم تکرار می کنم؛ خود او تقصیری ندارد که در این جایگاه قرار گرفته . اسکالونی را به سمت نیمکت مربیگری تیم ملی هل دادند و او روی این نیمکت نشسته. مشکل اینجاست که او تا حالا سرمربی موقت تیم بوده و فردا می آید و می گوید که من می خواهم به جام جهانی بروم.  تو می توانی به جام جهانی موتورسواری بروی ولی جام جهانی فوتبال نه.»

سرمربی سابق آلبی سلسته درادامه صحبتهایش گفت:« واقعا می ترسم که باید به سرمربی ای وابسته باشیم که مشخص نیست بتواند برای تیم جام کسب کند یا خیر و بگذاریم که مکزیکی ها تاتا مارتینو را ببرند. در آرژانتین ما کارها خیلی بد پیش می بریم وهمین باعث می شود تا جایگاه فوتبال آرژانتین افت کند. ما منوتی، مارتینو، گارسا، آلفارو، گایاردو، مئیزو گیرمو را داریم ولی به سراغ اسکالونی می رویم. انگار در دنیای وارونه ای زندگی می کنیم.»

بعد از اتمام رقابتهای جام جهانی 2018 وعملکرد ضعیف آرژانتینی ها در این تورنمنت، سرمربی این تیم از سمتش برکنار شد و لیونل اسکالونی به صورت موقت هدایت آلبی سلسته را در دست گرفت و هنوز نام سرمربی رسمی و آتی تیم ملی آرژانتین مشخص نشده و این درحالی است که تا کمتر از یک سال دیگر رقابتهای کوپا آمه ریکا آغاز خواهد شد

6363