مورینیو: این کاسیاس بود که با من درافتاد و یواشکی این کار را انجام می داد

مورینیو: این کاسیاس بود که با من درافتاد و یواشکی این کار را انجام می داد

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که جنگ مورینیو- کاسیاس، بعد از گذشت سالها دوباره آغاز شده است. کاسیاس، دروازه بان فعلی پورتو اخیرا در تشریح دوران حضور مورینیو در رئال گفته:« فکر می کنم که اگر زمان به عقب برمی گشت، این بار گربه را دم حجله می کشتم و جلوی مورینیو می ایستادم وبا او روبرو می شدم.»

اما ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد که در طول دوران حضورش روی نیمکت مربیگری رئال مادرید روزهای پرفرازو نشیبی را تجربه کرد،  هم ساکت ننشسته و در گفتگو با رادیو رکورد پاسخگوی صحبتهای اخیر ایکر کاسیاس شده است. آقای خاص در این رابطه گفته:« این سبک مصاحبه مخصوص کسی است که در پایان عمر ورزشی اش قرار دارد. من به آنچه کاسیاس در مورد شخص من گفته، احترام می گذارم. اما اینکه می گوید که هیچ وقت جلوی من نایستاده، صحت ندارد. او با من رودر رو شده؛ آن هم به سبکی که بهتر از هر فرد دیگری آن را انجام داد: یواشکی و پنهانی.»

کاسیاس در ادامه آن گفتگوی جنجالی با یادآوری ال کلاسیکوهای پرحاشیه درزمان حضور مورینیو در رئال گفته بود:« دیوانه کننده بود. او رئال را به جایی رسانده بود که من هرگز خوشم نمی آمد. آن بازیها به نظر من جنگ سیاسی بین کاتالونیا – اسپانیا بود. من مادریدی هستم و همیشه می خواهم رئال برنده باشد؛ ولی نه بااقدامات افراطی. در آن زمان ترجیح دادم ساکت باشم و فکر می کردم این بهترین راه برای احترام گذاشتن به ارزشهای رئال است ولی اگر الان زمان به عقب برمی گشت، جوردیگری واکنش نشان می دادم.»

کاسیاس درشرایطی به این مسائل پرداخته که حالا وباگذشت چند سال دوری او از تیم ملی اسپانیا، دوباره صحبتهایی درموردبازگشت او به دروازه لاروخا به گوش می رسد. او یکی از دروازه بانانی است که کمترین گل را دربین دروازه بانان اروپا دریافت کرده وبه خاطر بی ثباتی دخئا درون دروازه تیمش این صحبتها به گوش می رسد و50.34% از کاربران روزنامه آ اس خواهان بازگشتش به دروازه اسپانیا هستند.

اما مورینیو در لیگ برتر اوضاع چندان مطلوبی ندارد؛ نمایش پرفراز ونشیب یونایتد در این فصل باعث شده تا تردیدهای زیادی درمورد جایگاه مورینیو ایجاد شود و رسانه های انگلیسی باور دارند که جایگاه او در اولدترافورد به یک تار مو بند است. 

6363