ژکو: بهترین دستاورد من با رم؟ بازی با بارسلونا واقعا خوب بود!

ژکو: بهترین دستاورد من با رم؟ بازی با بارسلونا واقعا خوب بود!

سایت رسمی فوتبالی – ادین ژکو، مهاجم رم در یک جلسه آنلاین پرسش و پاسخ با هواداران شرکت کرده است.

این مهاجم اهل بوسنی که سابقه بازی در منچسترسیتی را دارد، می‌گوید که زیباترین گلش را مقابل چلسی در استمفوردبریج زده است: «به نظرم گلی که مقابل چلسی زدم زیباترین گلم بود. اما گل محبوب من اولین گل من با پیراهن تیم ملی در اولین بازی ملی‌ام مقابل ترکیه بود. گل خوبی بود و شوتی نیمه‌محکم به گوشه بالای دروازه زدم. بازی برای کشورم رویایی بود که به حقیقت پیوست، اما گل‌زنی هم باورنکردنی بود.»

او درباره بهترین دستاوردهایش گفته: «قهرمانی در لیگ با ولفسبورگ، گل دقیقه آخر مقابل کویینز پارک رنجرز و قهرمانی لیگ برتر با من‌سیتی، و با رم... هنوز بهترین را تجربه نکرده‌ام! (هرچند که بازی با بارسلونا واقعا خوب بود).

من درباره بازی منچسترسیتی و کویینز پارک رنجرز مطالب زیادی خوانده‌ام. بله، مردم همیشه گل لحظات پایانی آگوئرو را به یاد می‌آورند، اما مشکلی نیست، چون اگر من هم در آن مسابقه گل نزده بودم گل آگوئرو به نتیجه نمی‌رسید. با هر دو گل بود که سیتی فاتح لیگ شد.»

او درباره بهترین هم‌تیمی‌اش هم گفت: «زمانی که به رم آمدم، توتی بیشتر در پست شماره 10 بازی می‌کرد. همیشه گفته‌ام که افسوس می‌خورم که زودتر کنار هم بازی نکردیم، چون با دید و توانایی‌ای که او داشت من گل‌های بسیار بیشتری می‌زدم. اما دو سال هم در کنار محمد صلاح بازی کردم که او هم با سرعت و توانایی‌اش عالی بود. حالا چنگیز و شیک را داریم.»

8444