پیش بازی سپیدرود - نفت مسجد سلیمان؛ رشتی ها به دنبال هت تریک

پیش بازی سپیدرود - نفت مسجد سلیمان؛ رشتی ها به دنبال هت تریک

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان مصاف قعرنشینان لیگ را در هفته سیزدهم برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، تا همین چند روز پیش که فیفا ۶ امتیاز از استقلال خوزستان کسر نکرده بود، دو تیم مورد اشاره رده های آخر و ماقبل آخر را در اختیار داشتند اما با این اتفاق، رشتی ها و بختیاری ها یک پله از جایشان به بالا پریدند و با این توفیق اجباری از ته جدول کنده شدند.

اما به بازی بپردازیم، شاگردان علی کریمی با دو برد پیاپی در دو هفته اخیر از روحیه خوبی برخوردار هستند و البته نفتی ها هم از وقتی هدایت تیمشان را به علیرضا مرزبان سپرده اند، هدفمندتر فوتبال بازی می کنند.

سپیدرود هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد در خانه میزبانش، یعنی فولاد خوزستان این تیم را با یک گل شکست دهد و برای اولین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر، برای دو بازی پیاپی به دو پیروزی رسیده باشد. حالا آنها این شانس را دارند با حمایت تماشاگران پُرشورشان جشن سومین پیروزی پیاپی را بگیرند و کم کم از انتهای جدول رده بندی جدا شوند.

اما در سوی مقابل این شاگردان علیرضا مرزبان هستند که علاوه بر نمایش فوتبالی هدفمند، کم کم به دنبال امتیازات کامل بازیهای خانگی و حالا کسب حداقل امتیاز از یک بازی خارج از خانه هستند. مشکل اصلی نفت مسجد سلیمان در فاز هجومی است که حالا با بازگشت میلاد میداوودی از مصدومیت و هماهنگی مناسبش با اسماعیل شریفات، بختیاری ها می توانند امیدوار به رفع این مشکل در خط حمله تیمشان باشند.

چهره ویژه: محمد نزهتی هافبک - مهاجم تیم رشتی در هفته های اخیر یکی از بهترین و موثرترین نفرات تیمش بوده است. نزهتی در میانه زمین و خصوصا در بخش تهاجمی تیمش موقعیت‌های فراوان و مناسبی را برای دو مهاجم سپیدرود مهیا می کند و در صورت ادامه این روند می تواند در جدول آقای پاس گل به یکی از نفرات ممتاز تبدیل شود. محمد غلامی و حسین ابراهیمی دو فوروارد علی کریمی که در یکی دو هفته اخیر پایشان به گلزنی باز شده خیلی خوش شانس هستند که نزهتی پشت سرشان قرار دارد و در طول نود دقیقه بارها و بارها پاسهای پشت دفاع و عمقی دقیقی را از او دریافت می کنند.

رتبه در جدول: سپیدرود با ۹ امتیاز در رده چهاردهم و نفت مسجد سلیمان با ۸ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

محروم: دو تیم محرومی برای این پیکار ندارند.

هفته سیزدهم لیگ برتر

سپیدرود رشت - نفت مسجدسلیمان

ساعت ۱۵:۰۰ ، ورزشگاه سردار ‏جنگل رشت

تیم داوری: شاهو اصلانی، جواد مداح، ایوب غلامزاده و سعید رحیمی مقدم

۲۵۲۶