مسابقه فوتبال در سالن سرپوشیده + عکس

مسابقه فوتبال در سالن سرپوشیده + عکس

به گزارش "ورزش سه"، اما این اتفاق در حال رخ دادن است. آنهم در فوتبال روسیه و در تیمی که میلاد محمدی بازی می کند. فدراسیون فوتبال روسیه موافقت کرد تا تیم انیسم کراسنویارک در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر این کشور از تیم احمد گروژنی در سالن سرپوشیده‌ میزبانی کند. بازی تیم‌های انیسم کراسنویارک و احمد گروژنی 10 آذر برگزار می‌شود.

این مسابقه در صورت برگزاری قطعا بازتاب گسترده ای در رسانه های گروهی خواهد داشت. سالن مختص برگزای فوتسال است. البته تمرین تیم های فوتبال در سالن آنهم در شرایطی که آب و هوا برای برگزاری تمرین روی چمن مناسب نیست به دفعات دیده شد اما برگزاری مسابقه لیگ حرفه ای آنهم در سالن تازه و کمی هم عجیب است.

البته فدراسیون فوتبال روسیه از باشگاه میزبان خواسته پیش از برگزاری بازی تاییدیه های لازم را از سازمان برگزاری مسابقات بگیرد و اطمینان بدهد بازی را به گونه ای برگزار خواهد کرد که همه استانداردهای لازم در آن رعایت خواهد شد. با این حال نکته ای که می توان متذکر شد بازی در سالن سرپوشیده و در چمن مصنوعی به هیچ وجه جذابیت بازی روی زمین چمن طبیعی را نخواهد داشت. این تصمیم در پی شرایط آب و هوایی شهر میزبان در زمان برگزاری مسابقه اتخاذ شده است.