شروطی که کار فروش دمبله را برای بارسا سخت ودشوار می کند

شروطی که کار فروش دمبله را برای بارسا سخت ودشوار می کند

سایت رسمی فوتبالی- این روزها صحبت ها در مورد آینده مبهم عثمان دمبله در رختکن بارسلونا، یکی از بحثهای داغ دنیای فوتبال است. البته هیچ یک از مدیران بارسا در مورد مهارتهای این بازیکن جوان فرانسوی تردیدی ندارند ولی مشکل در عدم تطبیق یابی او با شرایط تکنیکی تیم و البته بی نظمی های دمبله است که باعث شده تا سران باشگاه به فکر واگذاری او به تیمی دیگر بیفتند.

درآخرین هفته برگزار شده از رقابتهای لالیگا، ارنستو والورده، سرمربی بارسا دمبله را به روی سکوها فرستاد.

حالا روزنامه دی ولت آلمان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که اگر باشگاه بارسلونا بخواهد تا دمبله را پیش از اتمام قراردادش با این تیم (سال 2022) به فروش برساند، باید 40 میلیون یورو هم به باشگاه دورتموند، تیم سابق دمبله بپردازد.

درتابستان سال 2017 و پس از جدایی نیمار از بارسا و انتقالش به پاری سن ژرمن، سران باشگاه بارسلونا با دستپاچگی به دنبال پرکردن جای ستاره برزیلی شان بودندو سران دورتموند با بهره گیری از عجله مدیران تیم کاتالان، مبلغ 105 میلیون یورو بابت فروش دمبله طلب کردند و رقم 40 میلیون یورو هم به صورت متغیر برای فروش این بازیکن جوان درخواست نمودند. طبق گزارش روزنامه دی ولت، درصورتی که بارسایی ها قبل ازاتمام قرارداد دمبله قصد فروش او را داشته باشند، باید 40 میلیون یوروی دیگر به دورتموند بپردازند.


منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا در گفتگو با رسانه های اسپانیایی این خبر را تکذیب نکرده اند وتاکید نمودند که اولویت باشگاه، بازگرداندن دمبله به روزهای اوجش است. یکی ازمقامات بارسا دراین باره گفته:« در حال حاضر گزینه فروش دمبله را روی میز نداریم.»

باید دید که شرایط دمبله در باشگاه کاتالان چطور پیش خواهد رفت. بازی بعدی بارسلونا در لالیگا مقابل اتلتیکومادرید خواهد بود و باید منتظر ماند ودید که آیا دمبله به جمع بازیکنان فراخوانده شده والورده برای این بازی بازخواهد گشت یا خیر.

6363